Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Ik heb gezocht, maar kon nu niet een topic vinden waar je nieuwe films kon promoten..

lijkt mij wel leuk smile.gif

laat ik maar beginnen:

in december komt er een film uit genaamd The Nativity Story link

Het beroemde verhaal van Maria en Jozefs trektocht naar Bethlehem, waar de geboorte van Jezus zal plaatsvinden

jammer dat de trailer niet zoveel laat zien..

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 422
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

@Ann: Dit gaat meer om films die nog niet uit zijn *als ik het goed begrijp*. Het topic wat jij aanwijst gaat over films die al uit zijn. Waarvan je al weet of ze mooi of niet mooi zijn. Mister_L heeft het ook over trailers en dan neem ik aan dat hij dus denkt dat ze mooi zijn op basis van kleine voorstukjes. Dus het is niet helemaal hetzelfde.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op dinsdag 07 november 2006 10:35:12 schreef Light Jr. het volgende:

Van de films die nu draaien hebben er een paar een must-see status naar mijn inschatting:

The Departed, Children of Men & Babel.

Met name die laatste lijkt me erg tof, omdat het de nieuwe film is van de regisseur van Amores Perros en 21 Grams.

Misschien is het handig als iedereen van de titels een linkje maakt naar imdb/moviemeter/rt etc? Anders krijg je onduidelijkheid over de juiste spelling en om welke film het precies gaat.

Bedoel je bijvoorbeeld met "Children of Men & Babel" niet gewoon "Babel"?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op dinsdag 07 november 2006 15:54:43 schreef Jippiej het volgende:

ik vond children of men vreselijk... nu kan ik ook niet zo goed tegen geweld... en ik was moe toen ik de film zag, dus was overemotioneel.. mischien was dat 't. hij was vreselijk zielig...

hij is zielig, maar ik vond em wel onwijs goed yes.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
"Aike" schreef het volgende:

Misschien is het handig als iedereen van de titels een linkje maakt naar imdb/moviemeter/rt etc? Anders krijg je onduidelijkheid over de juiste spelling en om welke film het precies gaat.

Bedoel je bijvoorbeeld met "Children of Men & Babel" niet gewoon "Babel"?

De volgende keer nummer ik ze wel ff.

Met "Children of Men & Babel" bedoelde ik "Children of Men en Babel" knipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

An American hounting. mja spannend maar nee(vind dat soort filmen steeds minder

Saw3. nope nope nope. minder dan 1&2. ranzigger. en weer met een k*t open einde

Lake House. niet afgekeken. moest naar huis. maar over 2 weken gaatie opnieuw 2 bij 3 (met beamer dus)gheheh. maar wat ik gezien heb heel leuk. echte aanrader

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op maandag 06 november 2006 23:35:34 schreef -eva- het volgende:

ik ben oa erg benieuwd naar kruistocht in spijkerbroek (cruisade in jeans)

dat was een van de eerste boeken die ik als kind las... de voorstukjes zien er belovend uit en met mijn pathe unlimitidpas moet het geen probleem zijn...
widegrin.gif
!

ik heb m gister gezien, bij een speciale voorstelling waar ook de regisseur bij was big-smile.gif

tis echt een hele leuke film, alleen is het voor mij lang geleden dat ik de film heb gezien, maar er schijnt wel heel veel anders te zijn. Wat de regisseur bijvoorbeeld zei, in het boek heb je Leonardo en Marieke, in de film zijn die samengevoegd tot Jenne. Dat kan misschien jammer zijn, maar hij is erg mooi gefilmd!!

Zeker kijken.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op maandag 20 november 2006 21:23:46 schreef Mister_L het volgende:

lijkt mij een goede film
yes.gif

The Butterfly Effect is en blijft goed!

party.gifparty.gifparty.gif

Quote:

Op maandag 20 november 2006 21:23:46 schreef Mister_L het volgende:

haha en de geniale film "Dude, Where's My Car?"

rofl.gif

daar ben ik het dan weer minder mee eens knipoog_dicht.gif

ik was in september naar Step Up geweest, heel leuk, erg voorspelbaar knipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid