Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Quote:

Ghehe nou je kan best wel gelijk hebben, alleen durf ik de eindes van Scorsesi's films niet meer zo zwart op wit voor mezelf te bepalen.

Spoiler:

denkt ook aan Inception Wat heeft Scorsesie met Inception te maken? knipoog_dicht.gif

In het boek van Dennis Lehane is bij het einde van Shutter Island veel meer onduidelijk wat nu waar is, in de film is het eigenlijk een vrij uitgemaakte zaak.

Beetje rare indeling van post widegrin.gif.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 422
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Inception gezien!big-smile.gif Wat een goeie film zegsmile.gif

Spoiler:

Echt prachtig om te zien hoe ze dat deden met dat busje dat in slow motion viel, en hoe het in de diepere lagen steeds sneller ging. Oh zo mooi. En dat ze begonnen met hetzelfde waar ze mee eindigden, dat Cobb Saito vindt enzo. Mooismile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Ik zag
The Bounty Hunter
. Wat een matige film zeg. :') Ik heb 'm nog een 5.5 gegeven op mijn
, maar dan vooral omdat ik me er nog wel een beetje mee vermaakt heb tijdens het eten. Dus: wel geinig, maar totaal niet meer dan dat.

Zelfs dat haaltie nauwlijks of eigenlijk niet.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Ik zag
The Bounty Hunter
. Wat een matige film zeg. :') Ik heb 'm nog een 5.5 gegeven op mijn
, maar dan vooral omdat ik me er nog wel een beetje mee vermaakt heb tijdens het eten. Dus: wel geinig, maar totaal niet meer dan dat.

Grutjes... je url eindigt op 1773..

* Raido zet in 'Op Hooghen Toon'

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Zometeen denk ik The Book of Eli kijken... iemand al gezien?

Gezien in de bios, sprak me bijzonder aan. Had over mij kunnen gaan. engel.gif

Nee geintje. widegrin.gif Het is een leuke actiefilm met een boodschap die verrassend christelijk is voor een film die gewoon in de reguliere bios draait en niet over Pasen of Kerst gaat. Vond het wel een interessante film. yes.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid