Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Je kunt het ook via internet bekijken, en er is vast ook wel een herhaling.. Vorige jaren was het atlijd op vrijdag, nu op donderdag na het 8 uur journaal!

Ik volg het dus wel! (vorig jaar was de eerste keer dat ik widm volgde)

Over mollenacties. Tja, die japanse of thaise meters hè. Volgens mij bestaan die helemaal niet, ik heb er nog nooit van gehoord! (maar misschien ligt dat wel aan mijn algemene ontwikkeling.)

Link naar bericht
Deel via andere websites

De herhaling is op maandagmiddag om 15.05 uur op nederland 2. smile.gif

Wat ik verdacht vond: ze moesten bepalen of het een diesel of een ...motor was en daardoor links of rechts. Toen het diesel bleek te zijn, zei Sander Lantinga dat ze dus rechts moesten, maar toen hij de telefoon op hing, zei iemand 'je zei net links'.. Weet alleen ff niet wie dat zei, maar vond het van die persoon wel een beetje een 'mollenactie' van ff verwarring zaaien..

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Op vrijdag 05 januari 2007 16:00:38 schreef Joener het volgende:

Ik heb het hele vorige seizoen op internet gekeken en ben bang dat het dit jaar weer zo zal moeten
puh2.gif
Maar vet dat t weer begonnen is!

Wat dan? doet ned 1 het niet, vergeet je het of heb je geen tv?

Eva is idd verdacht, aan de andere kant vind ik de mensen die niet zo duidelijk naar voren traden (Nadja, Liesbeth, Paul) ook wel verdacht. Gewoon omdat ze nu zo onzichtbaar zijn. Die Alex kwam bijv. wel erg naar voren, dat ik denk dat hij het juist niet is.

Oh.. namen, namen.. tijdens het typen van deze post ben ik wel tig keer terug gegaan naar de widm-site, ik kan die namen echt niet allemaal onthouden!!!! (iemand nog tips om snel namen te leren?)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op vrijdag 05 januari 2007 17:53:51 schreef Jellyfish93 het volgende:

Ik vind het trouwens heeel erg dat Sander eruit is.
cry.gif

Ik was voor hem.

Ik ben helemaal voor niemand. Ik wil de mol ontmaskeren! Waarom zou je voor iemand zijn? Misschien is die wel de mol.

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid