Spring naar bijdragen

Fototopic [Algemeen]


Aanbevolen berichten

3 minuten geleden zei Bastiaan73:

Verzetten ze zich tegen de regenboog? Dat zal God vast niet leuk vinden! Zijn regenboog!

Jamaar er staat "pace" bij. Vrede in het Italiaans wat dus duidelijk van de lgbqtzp(groeiende lijst) gemeenschap afkomstig is

38 minuten geleden zei Modestus:

??? Wat een rare combinatie, he...

4RKAenovLhSsJErBCWyXSMT1Sn-1erxhQsBf7qdC

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 852
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Mauie volle reegeboog gistâh in De Haag.

We kunnen als mensen die christelijk gevormd worden daar niet te relatief over gaan doen. Homofielen verdienen liefde, respect en jazeker zijn ze welkom in de kerk.  Maar de daad zelf blijven we ten a

@Dwarrel; Bijzonder. Vooral dat graf met dat verweerde Beertje, dat raakt.

Posted Images

9 minuten geleden zei Fundamenteel:

Jamaar er staat "pace" bij. Vrede in het Italiaans wat dus duidelijk van de lgbqtzp(groeiende lijst) gemeenschap afkomstig is

Vrede en een regenboog. Als dat geen satanische combinatie is weet ik het niet meer. Hoe durven ze?

Link naar bericht
Deel via andere websites
18 minuten geleden zei Modestus:

Ik verzet me niet, ik respecteer hun levensbeschouwing. Maar het is een Rooms-Katholieke kerk met een LGBT vlaag. 

En die kerk hing ze ondersteboven dus toont daar weinig sympathie mee.  niet zo lang geleden respecteerde ik homofilie ook nog. Nu enkel die mens, maar is de daad ervan wel een zonde. Ik ga me er naartoe vormen de bijbel niet meer selectief toe te passen maar in haar totaliteit. Eindtijd voor iets zeker....

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Fundamenteel:

En die kerk hing ze ondersteboven dus toont daar weinig sympathie mee.  niet zo lang geleden respecteerde ik homofilie ook nog. Nu enkel die mens, maar is de daad ervan wel een zonde. Ik ga me er naartoe vormen de bijbel niet meer selectief toe te passen maar in haar totaliteit. Eindtijd voor iets zeker....

En zo zijn er nog veel andere zondes en volgens de Wet staan we allemaal schuldig. Maar als zondigen de norm wordt in de maatschappij, als principe of als symptoom,  kun je in de geschiedenisboeken lezen waar dat steeds op uitdraait. Enfin, nog één keer dan, denk ik. De laatste en ernstigste crisis voordat het beest voorgoed wordt overwonnen en het rechtmatige koningschap wordt overgedragen aan de Mensenzoon. Nog even volhouden. Het gaat nu in razend tempo allemaal. Je ziet het scenario in Openbaring voor je ogen ontvouwen. Onze verlossing komt steeds dichterbij.

bewerkt door Willempie
Link naar bericht
Deel via andere websites
5 minuten geleden zei Willempie:

En zo zijn er nog veel andere zondes en volgens de Wet staan we allemaal schuldig. Maar als zondigen de norm wordt in de maatschappij, als principe of als symptoom,  kun je in de geschiedenisboeken lezen waar dat steeds op uitdraait. Enfin, nog één keer dan, denk ik. De laatste en ernstigste crisis voordat het beest voorgoed wordt overwonnen en het rechtmatige koningschap wordt overgedragen aan de Mensenzoon. Nog even volhouden. Het gaat nu in razend tempo allemaal. Je ziet het scenario in Openbaring voor je ogen ontvouwen. Onze verlossing komt steeds dichterbij.

We kunnen als mensen die christelijk gevormd worden daar niet te relatief over gaan doen. Homofielen verdienen liefde, respect en jazeker zijn ze welkom in de kerk.  Maar de daad zelf blijven we ten allen tijden als zonde aanduiden. Niet de zondaar natuurlijk, die kan nog altijd gered worden onder het bloed van Christus.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Fundamenteel:

We kunnen als mensen die christelijk gevormd worden daar niet te relatief over gaan doen. Homofielen verdienen liefde, respect en jazeker zijn ze welkom in de kerk.  Maar de daad zelf blijven we ten allen tijden als zonde aanduiden. Niet de zondaar natuurlijk, die kan nog altijd gered worden onder het bloed van Christus.

Helemaal mee eens hoor. We gaan niet het slechte goed noemen en het goede slecht. Tegelijkertijd voel ik mij niet gemachtigd om andere zondaren terecht te wijzen. Dat recht heb ik al lang verspeeld. Als God wil dat ik iemand terecht wijs (en ik probeer steeds beter te luisteren naar zijn stem), zal ik dat doen, maar niet van harte. Veel liever bemoedig ik de mensen om mij heen en help ik ze voor zover ik kan. Maar we moeten zonde gewoon bij de naam blijven noemen, ook die van onszelf, en niet gaan relativeren. "Barmhartigheid roemt over het oordeel." Dus ook bij God. Maar wat slecht is blijft slecht en wat goed is blijft goed, de hele geschiedenis van de mensheid door en ook nu nog. Daar verandert niets aan. Wat er wel verandert is dat God een oordeel gaat vellen. Als je Jezus aanvaardt als God's vrijspraak ben je vrijgesproken. Indien je Jezus verwerpt blijf je onder God's oordeel.

Link naar bericht
Deel via andere websites
32 minuten geleden zei Willempie:

Helemaal mee eens hoor. We gaan niet het slechte goed noemen en het goede slecht. Tegelijkertijd voel ik mij niet gemachtigd om andere zondaren terecht te wijzen. Dat recht heb ik al lang verspeeld. Als God wil dat ik iemand terecht wijs (en ik probeer steeds beter te luisteren naar zijn stem), zal ik dat doen, maar niet van harte. Veel liever bemoedig ik de mensen om mij heen en help ik ze voor zover ik kan. Maar we moeten zonde gewoon bij de naam blijven noemen, ook die van onszelf, en niet gaan relativeren. "Barmhartigheid roemt over het oordeel." Dus ook bij God. Maar wat slecht is blijft slecht en wat goed is blijft goed, de hele geschiedenis van de mensheid door en ook nu nog. Daar verandert niets aan. Wat er wel verandert is dat God een oordeel gaat vellen. Als je Jezus aanvaardt als God's vrijspraak ben je vrijgesproken. Indien je Jezus verwerpt blijf je onder God's oordeel.

Begrijpelijk. Ik voel me ook niet geroepen tegen een homo te zeggen dat ie fout bezig is terwijl ik nog een balk in ogen heb. Maar dat wil niet zeggen dat God daar niet over sprak. De dood is via de zonde de wereld in gekomen en de zonde leidt tot de dood. Als we voor het eeuwige leven gaan en dat onze broeders en zusters ook gunnen, kunnen we moeilijk zeggen “doe maar hoor.” 

Als we plaats maken voor Jezus, is er dan nog plaats voor onze seksualiteit? Mijn geloof gaat uitzaaien vrees ik, dat wordt fundamenteler dan ik al was....

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 4 weeks later...
  • 3 months later...
Op 26-12-2020 om 13:14 zei Jurriën Sr.:

De foto is op mijn computer zo'n vraagtekentje in een blauw vierkantje (Safari). En in Chrome is het een 'verboden in te rijden' bord dacht ik (zie onder). Er gaat iets mis bij het plaatsen van de image?

Vreemd, zo was het ook bij mij. Toen had ik geprobeerd de Adblock (een inhoud-filterende en advertentieblokkerende extensie) te doen pauzeren op deze website, misschien heeft het geholpen en nu zijn de foto's weer zichtbaar.  Is die extensie ook geïnstalleerd op jouw computer? Zo ja, probeer dan ook te drukken op een andere optie "Niet uitvoeren op pagina's van deze website." Die vind je door op het icoontje van Adblock bovenaan te drukken. Herlaad dan de webpagina opnieuw. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Modestus:

Is die extensie ook geïnstalleerd op jouw computer?

Inderdaad. Ik gebruik precies dezelfde, maar niet op mijn iPad. Ik weet dus niet hoe het komt. Ik puzzel wel verder; misschien is het een instelling binnen Safari zelf. Bedankt voor de tip in elk geval.

Goed uiteinde.

Link naar bericht
Deel via andere websites
7 minuten geleden zei Jurriën Sr.:

Inderdaad. Ik gebruik precies dezelfde, maar niet op mijn iPad. Ik weet dus niet hoe het komt. Ik puzzel wel verder; misschien is het een instelling binnen Safari zelf. Bedankt voor de tip in elk geval.

Goed uiteinde.

Is de foto op je iPad wel zichtbaar als je naar deze webpagina gaat: https://uranopolitis.livejournal.com/10111.html ?

Daar is hij rechtstreeks gekopieerd en geplakt vanuit mijn computer, terwijl bovenop is het de afbeelding die geplakt is door de ingevoegde hyperlink van mijn Google foto's. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
6 minuten geleden zei Jurriën Sr.:

Ja, hi hi, hier zie ik ‘m wel. Is dat meiske een dochter van je?

☺️ Het zou leuk zijn, maar nee; ze was met haar vader aan het wandelen en ik mocht haar fotograferen. Ik was wel verrast dat haar vader dat mij toestond.  Veel mensen zijn namelijk bang voor mogelijke pedofielen. Maar zijn waren wel vriendelijk. God zij dank.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 31-12-2020 om 17:25 zei Modestus:

☺️ Het zou leuk zijn, maar nee; ze was met haar vader aan het wandelen en ik mocht haar fotograferen. Ik was wel verrast dat haar vader dat mij toestond.  Veel mensen zijn namelijk bang voor mogelijke pedofielen. Maar zijn waren wel vriendelijk. God zij dank.

Als hij had gezien dat je meest recente onderwerpen abortus en seks voor het huwelijk zijn,  had hij zijn dochter vast beter beschermd. 

bewerkt door Dat beloof ik
Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 year later...

Ik heb een betere manier gevonden om mijn foto's te delen op internet. En dat is via het dagboek Livejournal en niet meer via Google foto's. Mijn foto's die dus onzichtbaar zijn geworden, zijn nu wel zichtbaar in dit bericht.

28055_1000.jpg

Rooms-katholieke kerk met een homo-vlag.

 

29662_original.jpg 

29330_original.jpg

Varken aan de lijn.

 

29118_900.jpg

Meisje met een aparte kapsel voor Kerst.

 

En nog een paar nieuwe foto's:

33990_1000.jpg

Nou, het spreekt voor zich.

30479_original.png

30805_original.png

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 7 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid