Spring naar bijdragen

Fototopic [Algemeen]


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 868
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Mauie volle reegeboog gistâh in De Haag.

We kunnen als mensen die christelijk gevormd worden daar niet te relatief over gaan doen. Homofielen verdienen liefde, respect en jazeker zijn ze welkom in de kerk.  Maar de daad zelf blijven we ten a

@Dwarrel; Bijzonder. Vooral dat graf met dat verweerde Beertje, dat raakt.

Posted Images

Al gevonden;

"...en vervaarlijk met de staart omhoog steekt. Bij verstoring wordt een dreighouding aangenomen; de kaken worden open gesperd, de tasters steken recht vooruit en de staart wordt als net zoals een schorpioen naar voren gekromd."

Stinkende kortschildkever.

"De stinkende kortschildkever is vanwege de eigenschappen in sommige streken waar ze voorkomen onderdeel geworden van diverse mythen. Zo wordt de kever in verband gebracht met de duivel; de Engelstalige naam is de Devil's coach horse beetle, ook werd er gedacht dat Magere Hein een kever van deze soort in zijn zeis had verwerkt om zo de krachten over te nemen en efficiënter in het doden te worden."

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 month later...
  • 1 month later...

Op speciaal verzoek van AndreasJ, foto´s van de band die het optreden gaf waar headbangfoto in het andere fototopic gemaakt is. Geen idee of dit nog een goede zin is maar dat doet er niet toewidegrin.gif

En ohja, ik had gewaarschuwd dat het hele slechte foto's zijn, dus niet schrikken of klagenpuh2.gif

IMG_3721.jpg

Van links naar rechts: Gitarist J. bassist Churchfield en zanger J. (ik zet maar geen volledige namen hier want ik weet niet of ze dat nu al wel willen.knipoog_dicht.gif

IMG_3722.jpg

Van links naar rechts: Stukje vriendlief^^ (aka Churchfield), zanger J. drummer Y. en gitarist K.

IMG_3743.jpg

En die vind ik toch t leukst^^ Mgoed, tis niet voor niks men vriendje^^

@AndreasJ: nu tevreden?widegrin.gif En ohja, de band zelf heet Anger Needs Direction, mocht je t eens willen horen^^

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 month later...
  • 5 weeks later...
  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid