Spring naar bijdragen

Fototopic [Algemeen]


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 855
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Mauie volle reegeboog gistâh in De Haag.

We kunnen als mensen die christelijk gevormd worden daar niet te relatief over gaan doen. Homofielen verdienen liefde, respect en jazeker zijn ze welkom in de kerk.  Maar de daad zelf blijven we ten a

@Dwarrel; Bijzonder. Vooral dat graf met dat verweerde Beertje, dat raakt.

Posted Images

In mijn profiel staat een link naar mijn hyve. Daar staan genoeg vrachtwagenfoto'sknipoog_dicht.gif Ik expirimenteer niet heel veel: Ik maak er vaak een van links- of rechtsvoor de hele combinatie, en een van de trekker of bakwagen zelf. Bijna alle foto's zijn in gehurkte positie genomen, met de camera vaak op ooghoogte, en soms bijna vanaf de grond, en dan iets omhooggericht. Dan zijn de foto's vaak het mooiste! Om slowchat te voorkomen: Ik kan niet in je profiel posten, das erg jammer. Krabbel me anders ff op hyves, of mail me!

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 4 weeks later...

Quote:

Oei, grote foto's.

Of je vooruit gegaan bent weet ik niet. Je andere foto's in dit topic zijn band foto's en een macro en dat is hier niet mee te vergelijken.

Maar je foto's zijn allebei mooi vind ik. Die met die planten en mist vind ik al helemaal vet!

Sorry voor de grootheid bloos.gif

Als je beter wilt vergelijken kun je hier kijken: link

Staan mijn beste foto's op van het afgelopen jaar ongeveer..

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik maak ook wel eens kiekjes smile.gif

Love.jpg?t=1256045776

Hier heb ik een poosje lopen kloten met de lamp (crêpe-papier voor gedaan zodat het licht oranje werd) en mijn ring. Vind het wel een schattig resultaat.

IMG_0197II.jpg?t=1256045892

Mijn lampje, ik kan alleen niet fotoshoppen, dus die veer kan er niet uit puh2.gif

IMG_0731.jpg?t=1256045944

En het oog van mijn kat (nou ja, een van de twee dan) Ik heb een enorme verslaving aan ogen (het aantal foto's ervan is bijna ontelbaar), maar kattenogen blijven prachtig!

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid