Spring naar bijdragen
Mystique

Fototopic [Algemeen]

Aanbevolen berichten

5 uur geleden zei Dwarrel:

wat context voor je :) we hebben regelmatig egeltjes in de tuin en regelmatig "red" ik ze even van de hond, ik weet de signalen wel van hele bange egels en deze was dat niet :) ongelukkig geschrokken egeltje zal ook niet direct na het veilig neerzetten weglopen, die blijft eerst nog een tijdje voor dood veilig opgerold liggen :) 

Nu graag een foto van je vriendelijke boa :)

Dat fotootje van die egel, betreft een egel in defensieve stance. Niks open en nieuwsgierig aan. Het duurt 3 seconden voordat een egeltje zich oprolt en evenzo snel ontrolt deze zich om te vluchten. En dat doen ze heel rap.

1 uur geleden zei Naeva:

Dit is een fototopic. Jouw opmerking lokt uit tot discussie en dat is hier niet passend.

Back on topic. Oftewel: foto's!|P

Onheus begeleidend commentaar bij een foto lokt discussie uit.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
7 minuten geleden zei Kaasjeskruid:

Ouderdom komt met gebreken Lobke.

Zo is het. Heb jij geen last van, je gaat er steeds jonger uitzien. Heb je een face-lift ondergaan? Of ben je; het LICHT in de duisternis.

Sorry is het fototopic.   Lobke doorzoekt de FAQ. :(

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei Lobke:

Zo is het. Heb jij geen last van, je gaat er steeds jonger uitzien. Heb je een face-lift ondergaan? Of ben je; het LICHT in de duisternis.

Sorry is het fototopic.

Ah, maakt niet uit hoor. Het gaat immers om mijn avatar fotootje. Zo zie ik er uit zonder baard en bril. Bril zet ik snachts af tijdens het slapen, vandaar het turende.

Turende naar een DIKKE VIS JONGUH!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 24-2-2018 om 13:05 zei Lobke:

@Naeva,

Is het een mooi land om met vakantie te gaan? Ik heb jouw foto gekopieerd en die kon ik wel plaatsen, maar niet meer verwijderen.  Misschien dat jij dat als mod kunt doen?:)

Ja, ik vond het een mooi land, buiten de steden om. In de steden zie je veel afgebladderde flatgebouwen en troep langs de kant van de weg. De natuur vond ik erg mooi: weids en met bergen op de achtergrond. Wij hebben het nu besneeuwd gezien maar ik denk dat het in de lente ook prachtig is. We zijn ook in een dorpsmuseum geweest. Dan zie je wat meer van de cultuur “binnen”. Waar het straatbeeld wat grauw en somber is, zijn de kunst, het handwerk en de verhalen heel kleurrijk.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden