Spring naar bijdragen

Fototopic [Algemeen]


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 852
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Mauie volle reegeboog gistâh in De Haag.

We kunnen als mensen die christelijk gevormd worden daar niet te relatief over gaan doen. Homofielen verdienen liefde, respect en jazeker zijn ze welkom in de kerk.  Maar de daad zelf blijven we ten a

@Dwarrel; Bijzonder. Vooral dat graf met dat verweerde Beertje, dat raakt.

Posted Images

Begin deze maand was ik op bezoek in de Achelse Kluis. (Verslag zie: http://dostojevski.punt.nl) Mijn moeder leverde me daar af, samen met mijn broertje, dwz, die was mee, maar ik was de enige die bleef. knipoog_dicht.gif

Hier de foto's:

Achel01.jpg

(Ik in mijn kamer, pratend uiteraard, want ik praat altijd op het moment dat de knop wordt ingedrukt...)

Achel02.jpg

(Mijn sobere kamer, met een beetje rantsoen.)

Achel03.jpg

(Nog een keer mijn kamer.)

Achel04.jpg

(Mijn broertje in een van de gangen van het gastenhuis.)

Achel05.jpg

Mam: "Mag ik hier eigenlijk wel fotograferen."

Ik: "Nee, je ziet toch wat er bij die pisbak staat: verboden foto's te maken van de toiletten!"

Mam: "Echt??!!"

Ik: "Tuurlijk..."

Achel06.jpg

(Me and my brother samen op een foto, dat is werkelijk uniek, al minstens 20 jaar niet meer voorgekomen. knipoog_dicht.gif)

Achel07.jpg

Achel08.jpg

Achel09.jpg

Achel10.jpg

Achel11.jpg

(En dus nog enkele foto's van klooster, klooster, oprijlaan en klooster.)

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 month later...

Hier een foto van mijn gebedshoekje, met een nogal bizarre schaduw. Die viel me ineens op toen ik vandeweek op de bank lag te bellen met Pius. Bleek de schaduw van de lamp boven mijn computer te zijn, die door een glazen wand (met tussenschotjes) tussen mijn twee kamers scheen. De Hebreeuwse tekst luidt overigens in vertaling 'Jahwe onze God, Jahwe is de Enige' (Deut. 6:4b)

Godsnaam-met-kruis.JPG

Overigens is hij zo onscherp, omdat ik hem - uiteraard - zonder flits heb genomen. Als ie mét flits ook nog dat kruis had laten zien, dát zou pas een wonder geweest zijn widegrin.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid