Spring naar bijdragen

50 Cent Goed Of Slecht?


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 66
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:

Even een vraagje aan WonderfulStar en Dostojevski.Houden jullie wel van hip hop?Of vinden jullie het wel eens een muziekvorm?

Nee, daarom vind ik 50 Cent ook bagger. knipoog_dicht.gif

Overigens niet alleen daarom: zijn stijl, zijn clips bijvoorbeeld, en zijn teksten staan me niet aan. Bij Eminem is dat af en toe al een stuk beter, maar de muziek blijft bagger. widegrin.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

50cent & Olivia - Candy shop

Yeah

Uh huh

Zo verleidelijk

Ik neem je mee naar de snoepwinkel

Ik zal je aan de lolly laten likken

Ga door meisje, stop niet

Blijf doorgaan tot je dat punt bereikt (woah)

Ik zal je meenemen naar de snoepwinkel

Jongen, een voorproefje van wat ik heb

Ik zal je alles laten uitgeven wat je hebt

Blijf doorgaan tot je dat punt bereikt (woah)

Hier is de rest...http://nedtlyrics.nl/50-cent-olivia/candy-shop

lijkt me duidelijk??!!

Dan vind ik Led Zeppelin nog explicieter met de Lemon Song.

Quote:

Squeeze my lemon, until the juice runs down my legs.

Maar over Led Zeppelin hoor je tegenwoordig nooit meer iets van dat het Slecht voor Christenen is.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Volgens mij begin je te dementeren, want dit had je al een keer gezegd.
widegrin.gif

Ja toch wel he? Die zoekfunctie doet het niet goed. nooo.gif

Quote:

Maar over Led Zeppelin hoor je tegenwoordig nooit meer iets van dat het Slecht voor Christenen is.

Ehm... zou dat niet komen omdat je tegenwoordig überhaupt niets meer hoort van Led Zeppelin? widegrin.gif Stof genoeg overigens, Jimmy Page schijnt een satanist te zijn. devil.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wat mij betreft valt er genoeg af te dingen op Led Zeppelin, maar dat is niet waar dit topic over gaat. knipoog_dicht.gif

Voor wat betreft 50 cents, behalve per ongeluk, heb ik nog nooit iets van hem geluisterd of gezien. Ik denk dat ik dat maar zo houdt, ten eerste staat de stijl mij al niet heel erg aan. En ten tweede heb ik geen behoefte aan clips/muziek die toch een heel behoorlijke seksistische uitstraling hebben (van wat ik hoor).

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...

ik vind 50 cent leuke muziek om naar te luisteren het is voor mij entertainment, dus ik lig er niet wakker om van wat die zegt. Ik ben zelf ook heel groot fan van Rap muziek. Vooral 2Pac, Ice Cube en Nas vind ik erg goed. Bij die rappers kan je horen dat ze toch ook veel gelezen hebben, aangezien ze vaak dingen in hun teksten stoppen waarbij ik geprikkeld wordt om dingen te lezen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

50 Cent hangt zijn microfoon in de wilgen. Einde discussie puh2.gif

Quote:

50 Cent brengt, als alles volgens zijn eigen plan verloopt, in 2008 zijn laatste studio-album uit.

Eerst brengt ie deze zomer nog Curtis uit ? zijn echte naam ? en dan moet op 4 februari 2008 Before I Self-Destruct in de winkels liggen. Dan volgt er nog een Greatest Hits album en dan is het afgelopen met 50 Cent. Dat wil hij ons althans doen geloven. Voor het zelfde geld is het een slimme marketingtruc om NOG meer albums en concertkaarten te kopen. En mogen we je even helpen herinneren aan die andere rappers die de afgelopen jaren met veel bombarie met ?pensioen? gingen, om vervolgens een jaar later met een flink gehypt comeback-album te komen?

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid