Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 806
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:

Het risico van een tongpiercing is dat er gewoon miljoenen bacterieën in je mond zitten en de kans op een ontsteking gewoon het grootste is hierdoor.

Bloedingen kunnen alleen ontstaan als er een bloedvat geraakt word tijdens het piercen (niet teveel over nadenken..) en dat lijkt me alleen dat gebeurt als je naar een niet proffesionele zaak gaat voor een piercing..

Als doktersassistente kan ik je vertellen dat een bloeding niet voorkomen kan worden door professioneler te prikken. Net als injecteren is het eigenlijk altijd een gok waar de bloedvaten zitten. Van sommige GROTE bloedvaten weet je dat ze daar lopen, maar de vertakkingen van grote bloedvaten kunnen overal lopen. Bij de één zit dat bloedvat hier en bij een ander daar. Voor de kans op een bloeding (door het piercen van een bloedvat) maakt het dus niet uit waar je heen gaat... Helaas!!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Ik vind het zo lelijk piercings enzo. Oorbellen vind ik nog wel mooi maar alles daarbuiten vind ik over het algemeen zonde. Ik snap de lol er niet van. Ik vond het zelf een vorm van verminking.

Grappig dat je de meest ingeburgerde piercing (in de oorlel) de enige mooie vindt... ;-) Dat is toch wel een kwestie van wat je 'gewend' bent...

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Ja dan nog
puh2.gif
Stel je voor dat het echt is, dan is het al helemaal te vies om naar te kijken
noparty.gif

Dat is ook weer persoonlijk gebonden Liset puh2.gif

Ik wil zelf een tragus piercing, het enige wat me momenteel tegenhoudt is mijn bankrekening. clown.gif

Waarom ik zoveel oorbellen heb? Tsja, omdat ik het mooi vind smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Om wat verwarring uit de lucht te helpen omtrent oorpiercings
smile.gif
:

1 = Helix

2 = Industrial

3 = Rook

4 = Daith

5 = Tragus

6 = Snug

7 = Conch

8 = Anti-Tragus

9 = Lobe

(bron= Wikipedia)

Ik heb links en rechts drie 'lobes', links een 'helix' en rechts een 'tragus'. Maar eigenlijk zijn het geen piercings, want ze zijn allemaal geschoten...
smile.gif

Ik heb er nog voor de rest nergens piercings. Ik heb er nog één op m'n verlanglijstje staan, maar ik denk niet dat ik die zal laten piercen.

Iiieeewww... Daith vind ik nog wel de gruwelijkste van allemaal!!

Ikzelf heb in iedere oorlel een gaatje. Gewoon geschoten. Rechts heb ik een gaatje extra. Deze heb ik zelf gepierst. In deze laatste heb ik de laatste tijd geen oorbellen meer. Wel prik ik hem af en toe even door, zodat 'ie niet dichtgroeit. Je ziet er bijna niks van. Dus ik heb niet zo'n 'loos gat' in mijn oorlel... :-)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Overigens zou ik me eerder een hoedje schrikken als een meisje waar ik mee uitging me zou vertellen dat ze een tragus-piercing heeft. Niet omdat ik dat niks vind maar ik wist niet wat het is en het klinkt iig als iets heel vreemds puh2.gif

Nu ik weet wat het is, kan ik het best mooi vinden, al houd ik by default niet van grote piercings.

Link naar bericht
Deel via andere websites

ik heb ik elk oor 4 gewone oorbellen en 2 bovenin. en een tepelpiercing. Er zijn nog genoeg dingen die ik wilk qua piercings maar dat laat ik voorlopig maar even. De oorbellen deden niet zeer. Die gevallen bovenin met het zetten ook niet maar als je dan op je zijkant gaat liggen op bed voel je hem wel. Die tepelpiercing deed gruwlijk veel pijn bij het zetten. en tijden daarna ook nog als je er aan zat enzo. Maar das onderhand ook wel over puh2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Het laten zetten van tepelpiercingen weerhoudt mij ervan, maar als je er eenmaal aan gewend bent lijkt het me eigenlijk wel lekker...
puh2.gif

De vriendin van m'n broer heeft een tepelpiercing noparty.gif Ze zegt dat t helemaal t einde is..maar het lijkt me verschrikkelijk om een stuk metaal door m'n tepel geschoten te krijgen noparty.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb maar 2 gaatjes. Dus gewone aantal. Ik wil er graag nog een gaatje bij maar als ik dat doe ben ik bang dat mijn ouders daar niet blij mee zijn.

Sowieso wil ik er niet meer, je blijft het altijd zien en ik wil niet op mijn 40e met 10 gaatjes in mijn oren/navel/lip/wenkbrouw waar dan ook zitten.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Ik wil zelf een tragus piercing, het enige wat me momenteel tegenhoudt is mijn bankrekening.
clown.gif

10 euro bij de V&D Dangerzone, heb ik ook gedaan, -eva- en nog 2 zussen van me!

en allemaal heelhuids vanaf gekomen zonder rare dingen!

Ik wil misschien nog wel een labret.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

10 euro bij de V&D Dangerzone, heb ik ook gedaan, -eva- en nog 2 zussen van me!

en allemaal heelhuids vanaf gekomen zonder rare dingen!

Ik wil misschien nog wel een labret.

Ja, en dat vindt ik dan het vreemde eigenlijk.. Bij de V&D bij mij in de buurt (Utrecht) staat er zo`n vreemd persoon en heerst daar een rare sfeer.. Die vrouw staat er met een houding van: kan mij het allemaal schelen wat jij wilt..

Ik persoonlijk zal daar dan nooit een piercing laten zetten, dan maar even doorsparen en naar een "echte" piercingshop..

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Als doktersassistente kan ik je vertellen dat een bloeding niet voorkomen kan worden door professioneler te prikken. Net als injecteren is het eigenlijk altijd een gok waar de bloedvaten zitten. Van sommige GROTE bloedvaten weet je dat ze daar lopen, maar de vertakkingen van grote bloedvaten kunnen overal lopen. Bij de één zit dat bloedvat hier en bij een ander daar. Voor de kans op een bloeding (door het piercen van een bloedvat) maakt het dus niet uit waar je heen gaat... Helaas!!

misschien niet door "professioneler prikken" maar wel door zorgvuldiger prikken. Als je bij een goede zaak zit, zullen ze met een speciale lamp eerst door je tong kijken om te zien waar je adertjes lopen, bovendien zullen ze het zo voorzichtig doen dat ze zo min mogelijk kans lopen om een ader of andere zenuwen of spieren te raken. Een louche gek op een festival jast gewoon een naald door je tong heen, kan het hem wat verrotten of ie het goed doet of niet?

Lijkt mij toch wel een verschil... verbaasd.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb een wenkbrauwpiercing, een neuspiercing, en 2 gaatjes in allebei mijn oren. (Maar da's niet echt een piercing, right?)

Ik wil nog graag een navelpiercing, maar die neem ik pas als ik een redelijk platte buik heb. Een klasgenootje van me heeft er 1 gezet, en die heeft dus GEEN platte buik. Soms doet ze haar truitje omhoog om te kijken of ie geneest of iets dergelijks, en dat ziet er gewoon niet uit, die vetrollen. (Of ben ik nu heel gemeen? bloos.gif ) Verder wil ik nog sowieso een piercing bovenin mijn oor (alleen die bloemkool verhalen schrikken mij af) en ik wilde altijd al een lippiercing. Alleen dat zit er niet in, sinds ik eigenlijk al te veel piercings in mijn gezicht heb voor mijn opleiding. (Doe toerisme)

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid