Spring naar bijdragen

Band/Speler Naam...?


Aanbevolen berichten

party.gif Hallow party.gif

Ik speel drum, erg leuk. Maar nu ik beter word en bezig met een website ben, blijf ik hangen! cry.gif

Ik wil graag een naam voor mezelf, en dus dan ga ik maar zoeken...... Ik vind niet veel muur.gif , en nuh? Ik ging op internet zoeken en ik kwam per toeval hier! Nu is de vraag: Wie wil mij helpen een leuke naam te zoeken of wie weet een leuke naam? Het zou echt gaaf zijn!

Alvast allemaal bedankt!

Jacob

Link naar bericht
Deel via andere websites

Zolang je geen Leidenschaft doet, vind ik het prima candle-smiley.gif Maar serieus... Ik hou zelf bijvoorbeeld veel van de Germaanse oudheid, dus ik zou een Germaanse naam kunnen kiezen. Misschien heb jij wel een oude Griek die je erg bewondert, en kun je zijn naam kiezen, of een woord dat daar van is afgeleid. Of een mooi woord uit een taal die niet zo veel mensen hier spreken, bijv het Roemeens. Ik vind zelf het Roemeense/Russische woord vinovat bijvoorbeeld leuk, als klankvorm, alleen de betekenis is (voor dit geval) minder: schuldig. Maar op die manier kun je dus gewoon een beetje door woordenboekjes kijken of zo...

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Ik heb voormijzelf, mocht ik ooit nog eens ene kvlt black metal drum ding doen Neuroblast in gedachte. Blastbeast is een van mijn namen op fora...

Dat vind ik meer wat cyber-death-achtigs knipoog_dicht.gif Voor de opperste kvltheid neem je gewoon een onuitsprekelijke naam met veel g's , r's en y's... Mrrygys!

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid