Spring naar bijdragen

christelijke muziek


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 86
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

  • 1 month later...

Of als je van nederlandstalig houdt; Gerald Troost.

hij schrijft zowel gevoelige liedjes als wat meer stevigere rocknummers. Je kunt zijn liedjes beluisteren via zijn website www.geraldtroost.nl

En anders moet je naar het xnoizz flevo festival gaan, dan kun je naar heel veel verschillende concerten gaan om te kijken wat je leuk vind!Daar is echt voor elk wat wils.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Ik heb eigenlijk een hekel aan moderne worship, het is muziek die heel erg gehypt is , maar muzikaal matig is, veel van hetzelfde, iig niet mijn smaak. Nee geef mij maar iets indie of britpop achigs.

Same here.

Ik ben niet zo bekend met worship/praise/gospel enzo maar... Chris Rice is geniaal.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb

Quote:

Ik heb pas voor het eerst kennis gemaakt met christelijke pop/rockmuziek. Ik moet zeggen dat ik het best wel bijzonder vond
widegrin.gif

Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig naar meer.

Heeft iemand nog tips voor mij qua bands waar ik wat van zou kunnen luisteren?

het is wel hiphop/rock maar je zou MIC of Grits eens moeten proberen big-smile.gif die zijn egt goed yes.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 month later...
Gast Anon_phpbb

ik vind zeker newsboys, maar stellar kart mag er ook zijn en paul colman ook. zo mooie muziek!


Samengevoegd:

ik vind zeker newsboys, maar stellar kart mag er ook zijn en paul colman ook. zo mooie muziek!

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 month later...
  • 7 months later...

waarom luisteren jullie christelijke muziek? Is dat puur omdat het christelijk is of ook omdat jullie dit mooi vinden? Luisteren jullie ook niet-christelijke muziek? Persoonlijk lijkt mij christelijke muziek niet mijn smaak. Ik ben toch meer van de dance en trance...

gr. mackie

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

waarom luisteren jullie christelijke muziek? Is dat puur omdat het christelijk is of ook omdat jullie dit mooi vinden? Luisteren jullie ook niet-christelijke muziek? Persoonlijk lijkt mij christelijke muziek niet mijn smaak. Ik ben toch meer van de dance en trance...

gr. mackie

Van elk genre bestaat christelijke muziek, zit dus altijd iets van je smaak bij.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid