Spring naar bijdragen

Elly en Rikkert Fan


Aanbevolen berichten

hallo zijn er nog mensen van mijn leeftijd zon beetje rond de 17 jaar, elly en rikkert fan> ik was laatst bij een kinderconcert van hun en ik was zon beetje de enige 17 jarige. haha wel grappig. nou de mazzel ik ga weer lekker elly en rikket cd;s luisteren

Link naar bericht
Deel via andere websites

ik ben 23 en vind elly en rikkert ook erg goed

ze hebben me hart gestolen toen ze gingen optreden bij een besloten concert van me oom en tante hun bedrijf

bedrijf bestond ... jaar

en het mooie was, elly ging naast me zitten whoei P

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mijn zus heeft een driedubbel cd gekregen van Elly en Rikkert. Mijn zusje heeft de nare eigenschap al haar cd's tot in den treure uit te kouwen, zo ook deze Elly En rikkert cd, ik begin ze een beetje zat te worden dankzij mijn zusje terwijl ik het vroeger goed kon trekken.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik had nooit van ze gehoord totdat ik een vriendinnetje kreeg die in haar hele jonge jaren als kindje bij E&R gezongen had, staat ook nog op een paar CD hoesjes. Heb er eigenlijk nooit een normale 'band' mee op kunnen bouwen, ook omdat ik het vroeger nooit luisterde (buitenkerkelijk opgevoed). Nu ben ik principieel tegen ;-)

* Alex kijkt graag naar BlaBla op Family7 omdat hij zijn basiskennis een beetje wil ophalen ;-) *

Link naar bericht
Deel via andere websites

Heel veel teksten zijn echt mooi, zeker van hun 'volwassenen' cd's. Wij hebben 'Elly en Rikkert's eigen keuze' deel 1 en 2 en daar staan práchtige nummers op. Net als op 'Jarenlang' (of iets wat erop lijkt). Moet er regelmatig een traantje bij wegpinken...

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid