Spring naar bijdragen

welke sport doe je?


Aanbevolen berichten

Quote:

Moet je maar niet bij defensie gaan werken!

Grote kans dat dat ook niet zal gebeuren, maar de kans bestaat, hoe minuscuul die ook is (door de selectie procedure). nosmile.gif

Zou wel grappig zijn trouwens, ik in defensie.

Als het ooit zou gebeuren heb ik me voorgenomen een Che Guevara shirt aan te schaffen en er mee naar de academie te gaan.

Dat ik als links tuig geen gewetensbezwaar meer heb met defensie komt door het nummer 'Another Brick in the Wall Pt. II' van Pink Floyd. widegrin.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 379
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Quote:

De vandale?

sport de; v(m) -en allerlei lichamelijke oefeningen en ontspanning waarbij vaardigheid, kracht en inzicht vereist worden: aan ~ doen

Alleen met erg veel fantasie kan daar roken onder geplaatst worden
smile.gif

Ik heb daar weinig fantasie voor nodig hoor. Ik wend toch heel wat vaardigheden aan als ik rook, daarbij kost het kracht en vergt het veel inzicht. Soms combineer ik ook: dan rook ik als ik loop of fiets of tijdens andere sportieve bezigheden (of erna).

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...

Ik mis mijn buikdanslessen wel, als ik terug ben uit India ga ik denk ik toch maar eens opnieuw les volgen... Eigenlijk zou ik ook graag leren flamencodansen! En natuurlijk zou ik dolgraag Bollywood-dans willen volgen, maar dat hebben ze voor zo ver ik weet enkel in A'pen. knipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik deed aan spinning, maar dat werd na een jaar helaas te zwaar voor mijn rug.

Toen deed ik fitness, maar dat is echt niets voor mij.

Uiteindelijk bodybalance. Leuk maar niet voor eeuwig(voor mij dan)

En nu is het lopen, lopen en lopen.

Ik fiets liever, maar hier in Canada is dat niet zo prettig als in Nederland.smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid