Spring naar bijdragen
jammetje

welke sport doe je?

Aanbevolen berichten

Rekening houden met de ander is voor ons juist een uitgangspunt, we hebben wat afspraken moeten maken om wekelijkse bezoeken aan spoed te voorkomen. Nee is nee vormt daarbij het uitgangspunt.

:$ Die kregen wij bij mij...vergat regelmatig mijn vingers boven het hout wat ik aan het hakken was weg te halen, mezelf beter te zekeren als ik ging klimmen of abseilen of ging liggen in een hangmat die dan instortte.

Ik-en dan was ik leiding van de scouts-kreeg waarschuwingsafspraken. (H) *oeps*

Tsja:) dat is gewoon onvoorzichtigheid hè:)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hmm... al veel geprobeerd qua sporten...

Wat ik nu doe: fietsen, wandelen, hiphop, zwemmen(af en toe), schaatsen (als het kan) en als het nieuwe seizoen start ook tafeltennissen...

Zou ook wel graag een keer op een vechtsport willen...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik ga binnenkort een goede hoelahoep hoepel kopen, heel leuk om te doen dat hoelahoepen. Fitness ga ik binnenkort ook aan beginnen (zit midden in een verhuizing, dus kom er nu niet aan toe en ik kan beter een abonnement nemen waar ik straks woon).

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wegens tijdgebrek gestopt met voetballen,

maar nog altijd aan het mountainbiken en squashen..

Handiger, omdat je daarbij zelf kan bepalen wanneer je gaat en niet aan vaste avonden/dagen vast zit

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Hmm... al veel geprobeerd qua sporten...

Wat ik nu doe: fietsen, wandelen, hiphop, zwemmen(af en toe), schaatsen (als het kan) en als het nieuwe seizoen start ook tafeltennissen...

Zou ook wel graag een keer op een vechtsport willen...

Waar speel je tafeltennis? Speel ook tafeltennis

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid