Spring naar bijdragen

De veranderlijke top 10 [Deel 4]


Aanbevolen berichten

Goede keuze, Olorin! Een van de beste nummers van een geweldige band. smile.gif

Ik vraag me af waarom de held der helden er nog niet in staat. Het is werkelijk schandalig dat niemand David Bowie in deze top-10 heeft geplaatst en dat ik wéér de voorvechter van Bowie moet zijn op dit forum. Ik háát dat. engel.gif Omdat David Bowie sowieso op nummer 1 hoort, heb ik Peter Hamill verplaatst naar nummer 4 omdat dat zeiknummer van The Killers er nu toch echt eens uit moet worden gehaald. Het was nog moeilijk, aangezien ik Nathalie Merchant ook een beetje een zeikwijf vind.

Wat Bowie betreft was het nog best lastig om één nummer uit te kiezen, aangezien vrijwel alle nummers van Bowie beter of minstens zo goed zijn als alle nummers in deze top-10. Ik heb een willekeurig goed nummer gekozen, namelijk 'Five Years'. En om te bewijzen dat Bowie niet alleen in de jaren zestig en zeventig relevant was, heb ik gekozen voor een live-uitvoering uit 2003 (onderdeel van de Reality Tour). Jammer dat hij tegenwoordig muzikaal niet veel meer kan doen. not_happy.gif

01.

02. Nightmares On Wax - Pipes Honour

03. Hurts - Wonderful life

04. Peter Hammill - The future now

05. Radiohead - Street Spirit

06. The Doors - The Crystal Ship

07.

08.

09. Nathalie Merchant - My skin

10.


Samengevoegd:

Eigenlijk zou ik

en
er ook nog wel in willen zetten, maar dat komt nog wel. knipoog_dicht.gif

Overigens is het schan-da-lig dat er mensen zijn die denken dat Nirvana 'The Man Who Sold The World' heeft geschreven (de eerste link).

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 75
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid