Spring naar bijdragen

bijbel downloaden


Aanbevolen berichten

Quote:
Op donderdag 16 januari 2003 01:55 schreef Eric het volgende:

ik hoor de laatste tijd steeds vaker dat er een bijbel bestaat die precies op een cdtje past... heeft iemand enig idee waar deze tekrijgen/downloaden is??

Ik denk niet dat dat zo is, alhoewel ik hem graag zou willen hebben smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op donderdag 16 januari 2003 12:23 schreef Bever het volgende:

Ik heb de bijbel ooit eens gedownload. Was volgens mij nog geen mb. Zal thuis eens even kijken.

[off-topic]

* Bever ziet dat ie ook al een status heeft
big-smile.gifbig-smile.gif

[/off-topic]

Graag! En alsie nog geen MB is, dan heb jij zeker alleen het bijbelboek Genesis ofzo puh2.gif

[ot]* Bever ziet niet dat-ie ook al notes heeft big-smile.gifbig-smile.gif[/ot]

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op donderdag 16 januari 2003 14:15 schreef Glenn het volgende:

[...]Graag! En alsie nog geen MB is, dan heb jij zeker alleen het bijbelboek Genesis ofzo
puh2.gif

[ot]
* Bever ziet niet dat-ie ook al notes heeft
big-smile.gifbig-smile.gif

[/ot]

Sinds wanneer ben IK Bever? Je hebt mij een note gegevenboosrood.gifpuh2.gif

Maar kan Bever nu ook alle notes bekijken?

Ps. Heb vandaag van mijn broertje en een aantal vriendinnen een hele mooie bijbel gekregen, met goudsnede! Met leren kaft...vond het een super cadeau!!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb een (gratis) programma van www.e-sword.net . Het programma zelf heeft de engelse bijbel en dan kan je vanaf diezelfde site nog een nederlandse vertaling downloaden die je dan in dat programma gebruikt. Het is vrij uitgebreid, je kan verse-lists maken en alles, het is bij elkaar nog geen 20 mb geloof ik dus dat moet wel lukken met dat cd'tje.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op donderdag 16 januari 2003 17:41 schreef Richard het volgende:

Ik heb een (gratis) programma van
. Het programma zelf heeft de engelse bijbel en dan kan je vanaf diezelfde site nog een nederlandse vertaling downloaden die je dan in dat programma gebruikt. Het is vrij uitgebreid, je kan verse-lists maken en alles, het is bij elkaar nog geen 20 mb geloof ik dus dat moet wel lukken met dat cd'tje.

mmmm daar gaan we ff naar opzoekbig-smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op donderdag 16 januari 2003 14:21 schreef John het volgende:

[...]

Ps. Heb vandaag van mijn broertje en een aantal vriendinnen een hele mooie bijbel gekregen, met goudsnede! Met leren kaft...vond het een super cadeau!!

Leuk man! Is dat alleen niet loodzwaar? engel.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op donderdag 16 januari 2003 17:41 schreef Richard het volgende:

Ik heb een (gratis) programma van
. Het programma zelf heeft de engelse bijbel en dan kan je vanaf diezelfde site nog een nederlandse vertaling downloaden die je dan in dat programma gebruikt. Het is vrij uitgebreid, je kan verse-lists maken en alles, het is bij elkaar nog geen 20 mb geloof ik dus dat moet wel lukken met dat cd'tje.

gevonden... en nog een mooi programmatje ook 'k heb de statenvertaling ook maar ik vind 't wel jammer dat er geen vertaling is van Het Boeksmile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op vrijdag 17 januari 2003 13:44 schreef Eric het volgende:

[...]

gevonden... en nog een mooi programmatje ook 'k heb de statenvertaling ook maar ik vind 't wel jammer dat er geen vertaling is van Het Boek
smile.gif

Klopt... ik zal ns zoeken of dat digitaal te krijgen is...

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 4 years later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid