Spring naar bijdragen

Ontmoeting met God


Aanbevolen berichten

Ik wil mijn verhaal graag met jullie delen. Het is een hele intense ervaring die ik nog nooit aan vreemden heb verteld. Maar nadat ik dit forum heb gevonden, wil ik het toch heel graag vertellen.

Bijna drie jaar geleden ging ik door een ontzettende moeilijke periode heen. Alles was zo moeilijk en ik had zo'n pijn en verdriet. Ik kon me niet meer voorstellen ooit nog geluk te kunnen voelen.

In die tijd trouwde mijn broer en met een masker om mijn pijn te verbergen was ik uiteraard aanwezig. Hij trouwde voor de kerk. En ook al ben ik gelovig opgevoed en heb ik ook altijd absoluut in God geloofd, het was niet nadrukkelijk in mijn leven aanwezig. Tijdens zijn trouwdienst droeg mijn moeder een gedicht voor. Dit gedicht leek wel voor mij te zijn geschreven. Het was zo letterlijk allemaal.

In de weken daarna ging het steeds moeilijk en voelde ik me eenzamer dan ooit. Tot ik op een avond huilend in mijn bed me realiseerde dat ik nóóit écht alleen zal zijn. Op dat moment leek alles zo duidelijk. Ik begon te bidden of Hij me wilde helpen. Ik kon het niet alleen. En in mijn hoofd zag ik Zijn hand naar beneden komen en mijn hand grijpen en hoorde ik een stem die zei: \"Alles komt goed, ik ga je helpen. Vertrouw op Mij\" en ik voelde de Heilige Geest mij vervullen met kracht en mijn lichaam gloeide van mijn hoofd tot mijn tenen.

Vanaf dat moment ging het beter. Het heeft nog steeds tijd gekost, problemen verdwijnen niet als sneeuw voor de zon. Maar ik vond mijn weg terug naar de kerk en voelde mij omringd door een liefdevolle gemeenschap.

En nu kan ik zeggen dat ik gelukkig ben. Het gaat zo goed met me.

Op 9 december wordt ik gedoopt. Dan wil ik aan de wereld vertellen dat God mij heeft gered en dat ik zijn kind ben. Dan kan ik iedereen vertellen hoeveel ik van Hem hou.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 month later...

Twijfel of het echt was? Nee hoor. Die twijfel heb ik nooit gehad. Als mijn oudes op bezoek zijn geweest twijfel ik toch ook niet als ze weg zijn of ze er nu wel of niet waren?

Hij heeft mij geroepen, aangeraakt. Daar hoef ik de rest van leven niet meer aan te twijfelen.

Wat een bijzonder gevoel!

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...

WOUW!!!

Heel veel zegen zus (in de Heer) ;-)

YEAHHH!!! HALLELUJAH YES!!

GOD IS GOED! HAHAHA

als iets van God is dan weet je 100% zeker dit is van God;

Reken daarmaar op!

En mocht je in het begin zoiets hebben van huh?

God bevestigd het echt wel!

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 month later...
  • 3 months later...
  • 2 months later...
  • 3 years later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid