Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Quote:

[...]

Awwww how cute!
:P

Ik krijg nu uiteraard weer zin om je een flinke knuffel te geven
widegrin.gif

Hahah joh, dat moet je niet zo ernstig opvatten. Al ben ik idd wel een plaaggeest ja, chagrijnige typjes hebben het bij mij moeilijk
:P

Als er echt iets is doe ik het niet hoor. Alleen als een meisje dat ik goed ken zich druk maakt over iets onzinnigs, vrouwen hebben die neiging wel es.

En als je zonder reden bitchy en vervelend bent, dan vraag je om een beetje geplaag he?

Ohhh hier word ik pas bitchy van nosmile.gif Je kan toch ook wel eens een chag dag hebben zonder dat je daar een reden voor moet hebben? Bij mij is dat een dag voordat ik ongesteld moet worden, standaard. Ik weet nu al dat ik dan geen Light Jr bij mij in de buurt moet hebben... knipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 130
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Dan heb je er toch een reden voor? knipoog_dicht.gif

Maarre, imo is random bitchiness not done hoor. Iemand afblaffen onder het mom van "een slechte dag hebben" vind ik niet acceptabel. Geen excuus. Imo verdien je het dan om geplaagd te worden. Andersom zou ik dat ook logisch vinden, maar ik heb niet zo veel slechte dagen knipoog_dicht.gif

Anyway, er zal ook niet voor niks nog geen mrs. Light Jr. zijn he :P

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...

Ik ben ook wel eens bitchy. Maar vaak ligt het eraan wie ik voor mijn neus heb staan, hoe goed ik geslapen heb en welke tijd van de maand het is widegrin.gif

Meestal heb ik die buien thuis. En mijn vader die gaat dan expres aan me zitten, mijn moeder negeert me en mijn broer die lacht zich dan helemaal rot. Ik erger me dan echt verschrikkelijk aan mn pa en mn broer. Vaak raak ik dan ontzettend gefrustreerd en loop dan hard stapend de trap op en gooi met mijn deur.

Random bitchiness is inderdaad neit oké, maar ik meot toegeven dat ik daar wel last van heb. Ligt er alleen wel aan welke persoon ik voor me heb. Sommige mensen lokken het gewoon uit.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 month later...

Grappig onderwerp; bitchy vrouwen smile.gif

Ik ben vooral op mijn werk bitchy denk ik. Dan ben ik daar druk aan het regelen, organiseren, verkopen, delegeren en dan vinden mensen mij altijd te zakelijk, te pittig, te bitchy. Terwijl ik gewoon heerlijk snel aan het werk ben en het gevoel heb lekker bezig te zijn.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Bij mij zou je het dan kunnen vergeten. De enige die dat wel eens doet is mijn vader, en die wordt dan geruime tijd doodgezwegen. Ik vind dat zó denigrerend! Het geeft aan dat je me totaal, maar dan ook totaal niet serieus neemt. En ik zit me er nu ter plekke al over op te winden ja
dis.gif

(oh, ik ben echt erg
bloos.gif
)

Hoezo word je dan niet serieus genomen? Jullie geven hier net toe dat het vaak te maken heeft met 'gewoon een rotdag hebben'. Dat is iets wat je overkomt en wat dus zielig voor je is, en daarom mag je best getroost worden met een knuffel. pet.gif

Als je daadwerkelijk om een bepaalde reden boos of verongelijkt zou zijn ligt het natuurlijk anders, maar daar ging het hier toch juist niet om?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hm, het hangt er vanaf op welke manier. Als je je rot voelt en je bent bitchy, kan een knuffel best welkom zijn (alhoewel ik dan nog de voorkeur geef aan 'laat me in mijn sop gaarkoken' puh2.gif).

Maar wat ik in de posts van Pius' en Light_Jr lees, is het een manier van omgaan die je normaal gesproken op kleuters toepast (dingen als 'ik vind het vertederend', 'how cute' en dergelijke zeggen genoeg). En daar heb ik, nogal zwak uitgedrukt, een hekel aan.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja, natuurlijk wil je op het moment dat je zonder echte reden chagrijnig bent niet vertederend gevonden worden en een knuffel krijgen. Want dan word je ermee geconfronteerd dat je zomaar aan het bitchen bent en dat wil je niet, want je wilt je juist afreageren en je niet dat soort dingen afvragen.puh2.gif

Maar, ik begrijp dat je je niet serieus genomen voelt als mensen zo reageren en dat dat vervelend is.smile.gif Los van het feit of je daadwerkelijk niet serieus genomen zou moeten worden..knipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik geloof dat ik niet zo vaak bitchy ben. Eigenlijk alleen als mensen (lees: mijn broers) vervelend doen, me op de kast jagen, en dat lukt dan.. En dan word ik bitchy puh2.gif

Maar of dat nou onzekerheid is? Ik neig eerder naar irritatie..

Verder ben ik vooral lief voor mensen engel.gif

@Nienke, dat heb ik ook hoor! Als ik kwaad/jankerig/geirriteerd ben, mag niemand aan me komen! Of tenminste, niet in de trant van: 'Aaah, je bent zo schattig als je boos bent'. Dan word ik alleen maar bozer puh2.gif Mijn vader heeft het wel goed door, laat me eerst even afkoelen en als het gezakt is, komt hij me een aai over mijn bol geven knipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
"NienkeJ" schreef het volgende:

Hm, het hangt er vanaf op welke manier. Als je je rot voelt en je bent bitchy, kan een knuffel best welkom zijn (alhoewel ik dan nog de voorkeur geef aan 'laat me in mijn sop gaarkoken' ).

Maar wat ik in de posts van Pius' en Light_Jr lees, is het een manier van omgaan die je normaal gesproken op kleuters toepast (dingen als 'ik vind het vertederend', 'how cute' en dergelijke zeggen genoeg). En daar heb ik, nogal zwak uitgedrukt, een hekel aan.

Dat snap ik ook best. Maar als je zonder reden, of imo om een flutreden, bitchy bent, vind ik het terecht als je niet helemaal serieus genomen wordt hoor. Mensen zonder reden bitchy behandelen kan niet vind ik. Tsja, jij denkt daar wellicht anders over...

En idd vind ik het ook gewoon onweerstaanbaar schattig als een vrouwtje aan het bokken is. Ik vind vrouwen zo vaak schattig, mijn zusjes en moeder ook.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het gaat hier echt alleen maar om bitchy wanneer je sacherijnig of ontevreden bent of zo. Herkent niemand zich in mijn beschrijving?

Quote:

Grappig onderwerp; bitchy vrouwen
smile.gif

Ik ben vooral op mijn werk bitchy denk ik. Dan ben ik daar druk aan het regelen, organiseren, verkopen, delegeren en dan vinden mensen mij altijd te zakelijk, te pittig, te bitchy. Terwijl ik gewoon heerlijk snel aan het werk ben en het gevoel heb lekker bezig te zijn.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
"ZVVNNA" schreef het volgende:

Maar mensen hebben vaak ook maskers en de gemiddelde vrouw die in bitchy stemming is zal absoluut niet toegeven of het gegrond is, maar dat ook niet laten blijken. Tenminste, ik ben niet zo vaak bitchy, maar soms moet ik dan van sommige mensen(mensen die ik redelijk ken en andersom) "normaal" doen terwijl ik dan betere redenen heb om bitchy te zijn dan ongesteld.

En kunnen mensen die je echt goed kennen daar doorheen prikken? Als een van mijn zusjes of moeder ergens mee zit merk ik dat wel, als er echt iets is zijn ze ook op een andere manier slecht geluimd. Deels een kwestie van aanvoelen.

Quote:
"Rosalie" schreef het volgende:

Ik ben vooral op mijn werk bitchy denk ik. Dan ben ik daar druk aan het regelen, organiseren, verkopen, delegeren en dan vinden mensen mij altijd te zakelijk, te pittig, te bitchy. Terwijl ik gewoon heerlijk snel aan het werk ben en het gevoel heb lekker bezig te zijn.

Ik heb in het verleden tijdens bijbaantjes nogal wat problemen gehad met dat soort types, tenminste wat ik er uit opmaak. Dat waren vrouwen die alles naar zich toe wilden trekken, zich per se wilden bewijzen e.d.

Maarja, ik en dominante vrouwen werkt sowieso niet, 100% garantie op ruzie en bovendien rap, dat kan dus net zo goed aan mij liggen. Zal ongetwijfeld deels aan mij liggen.

Hoeft dus niet slecht te zijn hoor, mogelijk doe je je werk gewoon heel goed, als je in een heel professionele organisatie werkt zal dat vast erg gewaardeerd worden.

Als je thuis maar anders te "werk" gaat knipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

nee, maar ik herken wel anderen in jouwn omschrijving en die vrouwen mag ik meestal niet zo
knipoog_dicht.gif

Whahaha dat vind ik humor rofl.gif Tsja, nu kan ik natuurlijk wel gaan roepen hoe leuk en lief en schattig ik ben, maar dat slaat natuurlijk nergens op, want dat kan iedereen wel zeggen van zichzelf (hoewel ik dat echt wel ben knipoog_dicht.gif)

Quote:

[...]

Ik heb in het verleden tijdens bijbaantjes nogal wat problemen gehad met dat soort types, tenminste wat ik er uit opmaak. Dat waren vrouwen die alles naar zich toe wilden trekken, zich per se wilden bewijzen e.d.

Maarja, ik en dominante vrouwen werkt sowieso niet, 100% garantie op ruzie en bovendien rap, dat kan dus net zo goed aan mij liggen. Zal ongetwijfeld deels aan mij liggen.

Hoeft dus niet slecht te zijn hoor, mogelijk doe je je werk gewoon heel goed, als je in een heel professionele organisatie werkt zal dat vast erg gewaardeerd worden.

Als je thuis maar anders te "werk" gaat
knipoog_dicht.gif

Haha, mijn manager is er blij mee inderdaad, ik doe mijn werk goed en snel. En ja hoor, thuis valt het wel mee engel.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Dit is letterlijk bij mij echt zo. Waag het niet om, wanneer ik me bitchy, boos, geirriteerd, chargijnig, enz gedraag, me een aai over m'n bol te geven. Niet met woorden, maar al helemaal niet letterlijk - waag het niet om me dan aan te raken. Dan ga ik ook letterlijk slaan, gillen, trappen, bijten, en allerlei andere dingen die men niet bij mij voor mogelijk houdt
widegrin.gif

Maar het verschilt wel hoor. Lang niet al het bitchy gedrag komt voort uit onzekerheid. Ik zou zelfs willen beweren dat het bovenstaande niet altijd onzekerheid is. Het kan ook oprechte verontwaardigheid zijn over iets, en ik denk dat Nynthe dat ook bedoelt. Het is een beetje flauw om dat altijd af te doen met onzekerheid, want dat hoeft helemaal niet. En om nu te zeggen dat onzekerheid de onderliggende emotie is bij elke andere negatieve emotie.. ik geloof het niet.

Makkelijk om te weten engel.gifwidegrin.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 3 weeks later...

Bitchiness komt voort uit dommigheid? Een gewaagde stelling knipoog_dicht.gif

Imo is er gewoon geen excuus voor bitchy gedrag, klaar. Ik probeer altijd vriendelijk te zijn naar andere mensen, ik zou niet weten waarom vrouwen wel het recht hebben om anderen vervelend te behandelen.

Dat is weer die selectieve emancipatie he? "Ze" (grove generalisatie, excuses) willen wel dit soort exclusieve rechten, maar benadrukken tevens dat ze ab-so-luut niet anders zijn dan mannen widegrin.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid