Spring naar bijdragen

Luister dit liedje!


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 57
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:

Hallow lieve mensen

Luister alsjeblieft eens naar dit nummer (en beoordeel em eventueel...)

thnx!!

'Ergens' wel aardig, maar meer ook 'knullig'. Soms de vocals beetje raar (vals?) klonk iig niet 'perfect',

vooral rond 1.40-2.05 min., hoorde ik ook een accent (leek wel twents ofzo bloos.gif)?

De beat (bpm) kan wat mij betreft ook sneller, zeker voor zo'n 'dance/house-achtig' nummer.

't Klink mij een beetje 'amateuristisch' in de oren - ouderwets beatcomputertje en een meisje dat wat in heeft gezongen....

Tip: geef dit nummer aan een ervaren (house/dance)producer, misschien kan het dan nog wat worden!

Het heeft potentie, maar zo als ik het nu hoorde, nee, ik werd er niet warm of/eerder koud van... noparty.gif

Quote:
Owja, je moet wel de boxen en de bas enzo lekker hard zetten, daar is het liedje voor bedoeld
puh2.gif

Nou nee, daar wordt het nou niet echt beter van ofzo...

Sowwie! noparty.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Haha bedankt voor jullie eehm...eerlijke reacties smile.gif

Het is één van de allereerste nummers die we (samen) gemaakt hebben, dus inderdaad, we zijn amateurtjes knipoog_dicht.gif

Voor een eerste nummer leek het me best oké!

Adrie heeft zijn 'producerspulletjes' (weet ik veel hoe dat allemaal heet :P) nog helemaal niet lang, dus is ook nog niet heel ervaren in het gebruik ervan...

Maarem, met al jullie feedback kunnen we volgende keer natuurlijk weer een ietsiepietsie beter nummer proberen te maken, dus bedankt :D !

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid