Spring naar bijdragen

Luister dit liedje!


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 57
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Ik vind het heel goedkoop klinken, i`m sorry.

heb niet al te veel verstand van dance en dergelijke.

Maar het klinkt als een beetje standaard reasonbeatje met een simpel vier akkoorden liedje erover.

(als dat de bedoeling is vooral doorgaan)

((als het niet de bedoeling is ook doorgaan,muziek maken is tof))

Ik denk dat als je veel doorblijft gaan, het een heel tof project zou kunnen worden, maar ik denk dat het dan beter is om een iets meer uptempo nummer te pakken, en niet in een keer op de helft naar een tussenstukje met alleen gitaar..doe dan alleen een beat.

het klinkt in mijn oren als een bij elkaar geraapt zooitje dance waarin iemand zoveel mogelijk functies van z`n speeldoos heeft aangezet. verder vind ik het eigenlijk vanaf de verhoging pas mooi klinken. alhoewel die ook heel raar in elkaar zit.

hopelijk kan je hier iets mee. in ieder geval heel veel succes met muziek maken!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nitro-praise vond ik ook niets mis mee maar dat werd wel gemaakt door profs. Door hun opleiding en ervaring waren zij in staat om vaak bekende P&W songs op integere wijze te voorzien van een passend modern jasje.

Met een liedje uit opwekking halen, daar je nieuwste muzikale goocheldoos op los laten en er dan wat koortjes achter plakken kom je er niet.

Wat is überhaupt je/jullie motivatie om dit te doen? Wat is jullie visie? Wat willen jullie uitdragen/overbrengen?

Als je meer wil bereiken dan als Christen uit hobby wat prutsen met muziek kan ik je het volgende aanraden (en dit zeg ik ondanks dat ik verder niets van je weet): Ga bidden!

Als je het idee/de overtuiging hebt dat God "wil" dat de aan jullie geschonken gaven voor muziek worden ingezet in zijn koninkrijk moet je er wat mee doen. Ga naar je voorganger, muziekschool, muziekleraar... Doe er wat mee!!

MAAR... verwacht vooral niet van anderen (zelfs niet van Christenen) dat ze met de zelfde oren luisteren naar jullie muziek als dat God dat doet.

God ziet het hart aan; wij mensen (over het algemeen) niet.

Ik bedoel te zeggen dat als je als christelijke muzikant God wil eren met je muziek dat kwaliteit niet van het allerhoogste belang is.

Als je je gaven echter inzet om andere Christenen mee te nemen in aanbidding of niet-Christenen probeert te bereiken, is het juist ook door de kwaliteit dat je je toewijding aan God kunt laten zien.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dus de christelijke factor mag de gebrekkige muzikale kwaliteiten compenseren? Nee zo werkt het met muziek niet hoor, beste Mr Emilio, ik kan je als muzikant vertellen, altijd kwaliteit afleveren. Muziek is passie, de ideologie die je vertegenwoordigt is geen compensatie maar juist een motivatie om strak werk af te leveren, met groot belang. Omdat het merendeel van het werk aan de muziek juist zit in de kwaliteit en een klein beetje achter het idee erachter mag er een vuistregel aangeboden worden voor iedereen die christelijke muziek maakt.

90% transpiratie, 10% inspiratie.

Niet om heel flauw te doen, maar als ik christelijke death metal wil maken op niveau moet ik heel heel heel veel drummen en niet zo heel veel bidden. Training werkt meer om strak, snel en creatief te drummen, bidden helpt mij om te realiseren waarvoor ik het zou doen.

Ik zeg vooral doorgaan, luister naar kritiek, laat je niet teveel beïnvloeden, doch ook niet teveel afsluiten. Blijf experimenteren en ontwikkelen. Blijf bezig, blijf de lat hoger leggen. Natuurtalenten bestaan niet, slechts mensen die absurd veel tijd hebben besteed aan muziek maken. smile.gif

* AndreasJ geeft een triangel aan Mr. Emilio

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Dus de christelijke factor mag de gebrekkige muzikale kwaliteiten compenseren? Nee zo werkt het met muziek niet hoor, beste Mr Emilio, ik kan je als muzikant vertellen, altijd kwaliteit afleveren. Muziek is passie, de ideologie die je vertegenwoordigt is geen compensatie maar juist een motivatie om strak werk af te leveren, met groot belang.

We bedoelen hetzelfde.

Ik probeer alleen aan te geven dat God in de eerste plaats naar je hart(= motivatie) kijkt en niet naar de kwaliteit van je produkt.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hmm... ik hou niet van die Jezus-dance, Joepie Yeah! Wij maakten Jezus dood *pling pling* Genade, aan het Kruis *pling pling*

Het kruis was een vloek voor God, ik vind de combinatie met overdreven blije muziek en vooral de kruisdood van Christus nooit zo geslaagd..

P.S. het is wel een langzaam nummer knipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 month later...

Het eerste liedje vind ik eigenlijk best leuk, een beetje rare combinatie misschien met de tekst, en de brug vind ik ook niet zo mooi klinken, maar voor de rest (voor een beginner, sorry dat moet er echt even bij) klinkt het leuk! Het tweede liedje ben ik nu aan het luisteren, persoonlijk vond ik het eerste liedje leuker, maar dat komt omdat ik niet zo van trance houd.

Verder vind ik de stemmen nogal zacht, en er kan misschien wat meer 'passie' in? Soms komt het een beetje over alsof je tekst aan het oplezen bent en het zingt alsof je ergens anders wil zijn.

Maar echt, ga er lekker mee door! 't Klinkt leuksmile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Hahahaha, prachtpost hierboven
big-smile.gif

Wat een kracht om dit op deze manier te posten en er zo'n droge opmerking bij te plaatsen. De muziek is niet mijn stijl, maar wat ik van je persoonlijkheid door je posts heen zie schijnen: super!

Daar krijg je bloemetje voor:
flower.gif

x 2, ik kan vrouwen met ballen wel waarderen. (niet schunnig bedoeld)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb net je eerste liedje geluisterd, ben nu je tweede aan het luisteren. Ik vond je eerste liedje niet supergoed, maar in aanmerking genomen dat het jullie eerste liedje is vind ik het wel een prestatie.smile.gif Blijf oefenen enzo!

* annzie luistert tweede liedjesmile.gif (klinkt al heel gaaf iigwidegrin.gifyes.gif)

Klinkt gaaf! Deze vind ik beter dan de eerste, al kan de zang inderdaad wel wat aan de zachte kant/soft zegmaar. Kan wel ietsje meer felheid/volume insmile.gif Tis voorderest natuurlijk ook nog steeds niet op professioneel niveau, maar daar valt aan te werkenwidegrin.gif

Jullie zijn goed op weg!big-smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het eerste begon goed, was na die 'brug' wat minder. De muziek en tekst is inderdaad niet zo'n geweldige combinatie, maar 't is een goed begin.

Die tweede vind ik al stúkken beter! Dance/trance is niet helemaal mijn stijl, maar ik kan 't goed luisteren en dit klinkt wel leuk. Soepel en helder. Ga zo door. smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Hmm.. nou ten eerste is het misschien goed om te zeggen dat dit niet echt mijn muziek is..

Verder vind ik de combinatie van muziek en de zang toch niet helemaal kloppen, soms kan ik niet echt verstaan wat er gezongen word omdat de muziek erdoorheen gaat.

Er is naar mijn idee ook wat weinig zang..

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik vind het leuk dat jouw stem eindelijk eens niet zo irritant hoog klinkt als de stem van veel standaard trance-stemmen. Ik vind het niet heel onaardig - wel wat simplistisch nog, hier en daar. Misschien moeten jullie eigen - niet de expliciete, i.m.o. - teksten schrijven in plaats van expliciete bestaande teksten... Ik houd sowieso totaal niet van uitgespreken christelijke teksten.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Jaah!!
party.gif

Het heeft eventjes geduurd, maar we hebben weer een nieuw liedje geproduceerd! Net als de vorige weer te beluisteren op youtube...

Natuurlijk zijn we weer benieuwd naar jullie reacties (en commentaar
puh2.gif
)

Dankjewel!!

Joa, het mist een vette baslijn, ik ben van mening dat als je een goeie baspartij eronder pompt het een vet nummer wordt. Productie moet je nog wat sleutelen, het is en blijft wat iel en kaal, alles zit een beetje in hetzelfde gebied van het klankenspectrum. Maar wel een eind op de goeie weg hoor! Blijf doorgaan! smile.gifparty.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid