Spring naar bijdragen

Luister dit liedje!


Aanbevolen berichten

Bedankt voor de al binnengekomen reacties en tips!

Ik moest nog even iets van de dj vermelden:

Helaas krijgt ie het niet echt voor elkaar om het nr in goeie kwaliteit op youtube te zitten (wie wordt onze reddende engel??), vandaar de wat matige kwaliteit... Sorry! bye.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 57
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Admod note: off topic reacties verwijderd, voor zulk soort opmerkingen zijn er al zat topics, in de strekking van de openingspost van deze topic is het off topic.



Admod note: Note#2, Sacerdos, we hebben hier een protocol, mocht je feedback willen geven open je een topic in het daarvoor bedoelde subforum. Het gaat niet om de inhoud maar om de manier van communiceren.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Weer geluisterd! Dit liedje vind ik persoonlijk wat minder dan de andere, heb het idee dat er nu meer herhaling inzit, maar dat is denk ik ook wat meer persoonlijk.knipoog_dicht.gif Technisch zit het daarentegen wel weer veel beter in elkaar dan de vorige nummers, jullie gaan echt vooruit!smile.gif Ik kijk uit naar het volgende nummer.knipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 3 weeks later...

Lieve mensen smile.gif

Ten eerste: alle forummers die steeds reageren op onze nieuwe liedjes: dankjewel! We surfen regelmatig vol nieuwsgierigheid naar credible.nl om te kijken wat voor commentaar jullie nu weer hebben puh2.gif , waar we vervolgens zeker wat mee proberen te doen!

Ten tweede: we hebben weer een nieuw nummer gedumpt op youtube, check:

link

Jullie weten natuurlijk al wat ik nu ga vragen... engel.gif ik ben heel benieuwd!

Owja, dankzij dj vinnie hebben het nummer nu in hoge kwaliteit op youtube kunnen zetten, super!

Liefs van Liset (en ook van dj Adrie knipoog_dicht.gif )

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 year later...

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid