Spring naar bijdragen

"Eerste hulp" van Roderick Vonhögen


Aanbevolen berichten

Roderick Vonhögen is een katholieke priester (toevallig uit mijn parochie engel.gif) die veel met/in de media doet. Hij heeft enkele podcasts (internetradioprogramma's), bijv. Daily Breakfast en Catholic Insider (Engelstalig). Een hele tijd geleden was daar ook een topic over op credible -> KLIK (helaas is hij na enkele afleveringen wel weer gestopt met die Nederlandstalige podcast). Verder was hij o.a. de 'huispriester' in het TV-programma 'Dat zal ze leren'.

Sinds deze week beantwoordt hij op de site van Katholiek Nieuwsblad vragen van lezers: KLIK. Soms zijn het typisch katholieke dingen, maar ook meer oecumenisch verantwoord vragen zoals "Is God overal en ziet Hij alles? Of heb ik nog privacy?" knipoog_dicht.gif Dus volgens mij kan het voor christelijke jongeren van allerlei slag interesant zijn.

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid