Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 553
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

M.i. is het helemaal niet erg dat iemand die het Nederlandse volk op deze manier in gevaar brengt (i.c.m. de media) afgetapt wordt. Ik las laatst nog dat de dreiging voor terrorisme in Nederland substantieel is. Daarnaast is Wilders bij Al Qaeda erg geliefd. Extremisten kennende zullen ze het niet netjes bij Wilders houden, maar sleuren ze het hele land mee in de problemen (wat weer bewijst dat Wilders toch een punt heeft). Problemen aankaarten is prima, maar ze uitermate zwart/wit brengen is niet altijd even bevorderlijk. Het is o.a. door de veiligheid die dhr. Wilders geboden wordt dat hij zoveel durft te zeggen. Haal die weg en hij is niets meer.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

M.i. is het helemaal niet erg dat iemand die het Nederlandse volk op deze manier in gevaar brengt (i.c.m. de media) afgetapt wordt.

Allereerst brengt Wilders niemand in gevaar! Het enige wat de man doet is een film maken over de islam, vanuit zijn gezichtspunt. Meer doet de beste man niet!

Het is heel kwalijk wanneer de privacy van Geert Wilders zonder geldige reden wordt aangestast. Balkenellende en cs. laten zich weer van hun beste kant zien.

Quote:
Ik las laatst nog dat de dreiging voor terrorisme in Nederland substantieel is. Daarnaast is Wilders bij Al Qaeda erg geliefd. Extremisten kennende zullen ze het niet netjes bij Wilders houden, maar sleuren ze het hele land mee in de problemen (wat weer bewijst dat Wilders toch een punt heeft). Problemen aankaarten is prima, maar ze uitermate zwart/wit brengen is niet altijd even bevorderlijk. Het is o.a. door de veiligheid die dhr. Wilders geboden wordt dat hij zoveel durft te zeggen. Haal die weg en hij is niets meer.

Dat er een substantiele dreiging is zegt meer over de islam dan over Wilders! Het toont zelfs zijn gelijk maar weer eens aan. Het is triest dat Wilders vanwege zijn uitspraken zwaar beveiligd moet worden. In zijn EIGEN LAND nog wel! Aan wie zou dat te danken zijn......De moslims geven Wilders alleen maar meer reden om zich zo hard op te stellen! Bovendien vind ik dit kabinet en m.n. de CDA-ministers een stelltje slapjanussen. Zoals Wilders altijd zegt: Thatcher was meer man dan Balken-ellende ooit zal zijn!

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb

link

Film Wilders alleen op internet

Gepubliceerd op dinsdag 11 maart 2008

Wilders ziet af van persconferentie voor zijn film Fitna.

Geert Wilders presenteert zijn antikoranfilm 'Fitna' hoogstwaarschijnlijk niet in het Haagse perscentrum Nieuwspoort. De kosten voor de beveiliging zijn te hoog. Dat heeft Wilders dinsdag gezegd. Ook zal hij geen persconferentie houden om de film te presenteren. Wilders wil in plaats daarvan ervoor zorgen dat de film eind deze maand op internet te zien is.

Eerder werd duidelijk dat Wilders geen omroep bereid heeft gevonden om zijn film op tv uit te zenden. Hoe hij de film nu publiek maakt, is nog niet duidelijk. Wilders onderzoekt naar eigen zeggen wat de mogelijkheden zijn. "Het wordt niet gemakkelijk."

Link naar bericht
Deel via andere websites

Opwinding voor niets,film nog niet gezien niemand niet en maar gillen en schreeuwen.Eerst maar is onder het genot van een glas karnemelk die film bekijken 15 min en dan kan pas de discussie losbarsten.Wilders is geen lafaard integenstelling tot veel betaalde beroepslafaards op kosten van de samenleving leven .

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Nou, het is maar een tip hoor maar ik zou even wachten tot volgende week; dan zijn er weer "El Hamster Weken" bij de AH.

Ja, maar nu krijg je Smurfen. Het is maar net waar je voorkeur naar uit gaat natuurlijk. Overigens kun je beter hamsteren bij de Aldi. Je moet toch blikvoer inslaan vanwege de houdbaarheidsdatum, en lekker klaarmaken kun je toch niet als er echt nood is, daarnaast is het goedkoper.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Begint nou al een beetje...

Wildersstemmers met dood bedreigd

AMSTERDAM - SCHOKKEND FILMPJE Een groep Marokkaanse jongeren uit Delft bedreigt Wildersstemmers met de dood. In een internetfilmpje laten ze zien wat er met die mensen zou moeten gebeuren: in elkaar slaan.

Slachtoffer wel in beeld, de Marokkaanse daders met capuchon op en dus heel stoer onherkenbaar

Het filmpje is van een groep die zich 'Scheme 015 Delftse Samenzwering' noemt. De begeleidende tekst staat bol van de taalfouten.

Kijk mee naar het resultaat van ons onderwijs: 'Scheme 015 laat u alle zien hoe je moet omgaan met Nazi's, Wildersaanhangers en de rest van die Kanker rotzooi. U wordt geadviseert niet te kijken als u een viese racist bent.'

Waarbij opvalt dat het woord 'racist' wel goed gespeld is. De tekst sluit voor de 'hoofdfilm' af met: 'Inderdaad ik ben een kutallechtoon, maar Nederland is ook van mij, lkkr puh!'

Daarna volgen beelden van een grote groep Marokkanen die twee kaalgeschoren types in een trein provoceert en treitert. Als na een tijdje één van de twee kale jongens wat terugzegt, slaan de jongens met capuchon hen in elkaar.

In de trein. Zonder conducteur.

De internetfilm eindigt met de regelrechte bedreiging: 'Fuck al die Wilders aanhangers want denk na: boontje komt voor ze loontje'.

link

Admod note: Oproep om, hoe aanlokkelijk of relevant misschien ook, het filmpje niet te linken. Dit filmpje is geweldadig en in strijd met de F.A.Q. van credible

smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik snap niet wat er schokkend aan is. Dit is dagelijkse praktijk in grotere steden. Groepen jeugdige criminelen die de bevolking teisteren.

Mijn inziens kan het enkel schokkend zijn voor mensen die de afgelopen 10 jaar op een onbewoond eiland hebben gewoond. Of in hun politiek correcte droomwereld.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Niet iedereen heeft evenveel eelt op zijn ziel, bovendien is het dan nog steeds in strijd met de f.a.q. bedacht ik me ook twee secondes later.

* AndreasJ rent naar de koffiemachine

Dat bedoel ik niet. Dat het filmpje hier niet geplaatst kan worden snap ik wel. Dit filmpje laat gewoon de realiteit zien.

De realiteit dat veel mensen 's avonds niet meer op straat durven komen, dat zelfstandige ondernemers niet meer open gaan op een koopavond, dat in grote steden zaken sluiten om van de bedreigingen af te zijn, dat stadswachten niet meer durven de wet te handhaven, dat politie liever niet in bepaalde gebieden komt, dat conducteurs niet meer alleen willen werken, dat op een normale stap avond de politie draait op volle bezetting, dat scholen detectie poortjes bij de ingang neer zetten, dat mensen niet meer willen zeggen als ze last hebben van rondhangende jeugd en hun kind moet slapen.

Allemaal te danken aan groepen jongeren die niet te handhaven zijn. Wat mij betreft openen ze weer heropvoeding kampen. Zoals laatst in Duitsland, daar is een jongeren naar Siberië gestuurd door de rechter.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ach weet je, dit is eigenlijk al heel oud. Ik had dat eerder ook wel op straat. Dan lopen onze Marrokaanse straatprinsjes expres tegen je op en daarna komen ze verhaal halen. En ze zorgen wel dat je altijd in de minderheid bent. Nu ja, gelukkig had ik een keer een rugzak met sixpacks bier bij me. Ja dat doet wel pijn als je die vol in je gezicht krijgt. En dan ben je ineens weer een racist. Rare vogels die marrokaantjes. Ook leuk: als ze denken dat je alleen bent en nadat ze om je heen gaan staan staat ineens die groep collega's om je heen waar op jij vooruit liep. Dan zijn ze ineens niet zo dapper meer gek genoeg.

Maar goed: opvoedkampen? Prima maar zorg wel dat het de maatschappij ook wat oplevert heh? ik wil er niet voor betalen zeg maar. Overigens ben ik in bepaalde gevallen erg voor het intrekken van de NL-nationaliteit indien mogelijk. Straattuig als dit heeft toch geen nut voor de maatschappij en zijn we toch liever kwijt dan rijk.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Maar goed: opvoedkampen? Prima maar zorg wel dat het de maatschappij ook wat oplevert heh? ik wil er niet voor betalen zeg maar. Overigens ben ik in bepaalde gevallen erg voor het intrekken van de NL-nationaliteit indien mogelijk. Straattuig als dit heeft toch geen nut voor de maatschappij en zijn we toch liever kwijt dan rijk.

Daar ben ik het mee eens. We zouden bijvoorbeeld wat Limburgse mijnen weer open kunnen gooien. Kunnen ze daar de maatschappij ten dienst zijn. De hele dag werken en dan 's avonds het theoretische gedeelte van de heropvoeding.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Daar ben ik het mee eens. We zouden bijvoorbeeld wat Limburgse mijnen weer open kunnen gooien. Kunnen ze daar de maatschappij ten dienst zijn. De hele dag werken en dan 's avonds het theoretische gedeelte van de heropvoeding.

Sowieso vind ik dat alle penintiaire inrichtingen wel eens wat geld mogen gaan opleveren. Het is te idioot voor woorden dat we 900 Euro per dag per gedetineerde moeten betalen. Maar dat is een andere discussie.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Laat ze maar de moskee brandschoon boenen en poetsen, als de hele moslimgemeenschap ze kan zien. Ies weinig eervol voor moesliem. Of stuur ze terug naar hun familie in het buitenland, met de mededeling dat ze niet naar school wilden en ook niet wilden werken voor de familie. Dan zijn ze daar meteen de grootste stamidioten, want wie laat zo'n prachtige kans om de familie te helpen nou aan zich voorbij gaan? Kortom: zorg ervoor dat de moslimgemeenschap weinig respect voor ze krijgt, als ze zulke mooie open kansen laten schieten. Misschien dat dat werkt?

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb

Quote:

Ach weet je, dit is eigenlijk al heel oud. Ik had dat eerder ook wel op straat. Dan lopen onze Marrokaanse straatprinsjes expres tegen je op en daarna komen ze verhaal halen. En ze zorgen wel dat je altijd in de minderheid bent. Nu ja, gelukkig had ik een keer een rugzak met sixpacks bier bij me. Ja dat doet wel pijn als je die vol in je gezicht krijgt.

verbaasd.gif Klinkt ook best gewelddadig moet ik zeggen...

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid