Spring naar bijdragen

Akkoorden "Salvation Song".


Aanbevolen berichten

(ik weet niet of het de bedoeling is dat je hier requests stuurt voor akkoorden, maar ik probeer het gewoon).

Ik zoek de akkoorden van salvation Song . van de Live@opwekking cd \"Free\" .

Ik zat zelf al wat te spelen, maar kon ze niet echt vinden.

Misschien heeft een van jullie de akkoorden, want op internet kan ik ze niet vinden...

Groet'n

Pietertjeuhh

Link naar bericht
Deel via andere websites

Staan ook nog nootjes in voor de rest van je bandknipoog_dicht.gif

Is het zoveel moeite om als je een nummer tof vind een boekje te kopen.

Zitten ook mensen achter die daar hun brood van moeten eten, of hun gezin van moeten onderhouden.

Vind het wel vaak vrij makkelijk om het door anderen te laten opknappen...

Is niet persoonlijk bedoelt hoor. Maar hoe zou jij het vinden als e zelf een nummer schrijft, en een persoon een boekje koopt, het op internet zet, en jij vervolgens er niks aan doet...

Succes iig, die boekjes kosten echt maar een paar euro..

Link naar bericht
Deel via andere websites

oke bedankt in ieder geval big-smile.gif

Ja klopt, de boekjes zijn niet zo duur. Maar t was net zo makkelijk om ze op internet te vinden. Internet staat bezaaid met akkoorden, dus dacht misschien weet iemand wel een site smile.gif

Maar ik heb al door dat Tieneropwekking (nog) niet op internet staat, dus zal wel naar de winkel moeten gaan smile.gif

(Nou, dat op internet zitten is natuurlijk dubbel, want als ik nu achter mijn keyboard kruip en de akkoorden toch vindt, en dan op internet zet. Dan heb ik ze zelf gevonden, maar toch zijn ze hetzelfde als dat liedje...

Dan zou ik het wel mogen delen, omdat het mijn eigen werk is....)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dat klopt is te gek les materiaal of voor je eigen studie is er niets aan de hand..

Maar als je het gaat uitvoeren live is het een ander verhaal voor zover ik weet.

Als jij een liedje uitzoekt en op internet zet is het volgens mij nog geen eigen werk. Je hebt het toch niet zelf geschreven?

Het blijft het liedje van de componist.

Volgens mij staat er ook op internet vaak bij dat het een interpetatie van is..

Wil wel is nakijken hoe dit zit heb nog een leuk boekje hier over liggen..

En als je het zelf vind geeft je het een kick en is het heel goed voor je ontwikkeling..

Succes iig...

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid