Spring naar bijdragen

Verkering vragen.


Aanbevolen berichten

Gast Anon_phpbb

Hallo allemaal,

ik ken al een ijdje een mooi, lief meisje. Ik denk dat ze mij ook leuk vindt (msn enz ). We spreken elkaar vaak op msn en ik zie haar byna elke schooldag enz.

Alleen, hoe kan ik haar het beste verkering vragen? Ik dacht al een keer een afspraakje maken, samen naar Step up 2 gaan fso .

Groeten

Koentjeh

Link naar bericht
Deel via andere websites

Je schrijft dat je haar vaak op msn spreekt, spreek je haar irl ook? En iets gezelligs doen zoals een film kijken is een leuk idee, misschien daarna nog iets drinken samen? Ondertussen vind je een beetje uit of zij jou zit zitten, dan breng je haar thuis en vraag je verkering... smile.gif

Wat een issue kan het zijn, uitvinden of diegene die je leuk vind jou ook ziet zitten...Ik had een keertje een jongen uitgenodigd bij mij thuis. Zogenaamd zouden we dvd'tje kijken met een groepje vrienden. Maar toen kwam hij bij mij en was er verder niemand, dus ik: tja..iedereen heeft afgezegd dus kunnen wij wel film kijken...En dat was toen heel gezellig, alleen geen langdurige relatie uit ontstaan, maar dat terzijde smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Gewoon zorgen dat je ergens rustig ontspannen met haar zit en dan het voor jezelf even in gedachte oefenen en dan het er gewoon uit mikken.

Maak het jezelf niet te lastig met op je knieën gaan of andere romeo houdingen. Mijn vriendin zei later dat ze me had afgewezen als ik op mn knieën was gegaan XD

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid