Spring naar bijdragen

Wat staat er in jouw boekenkast?


Aanbevolen berichten

Ok, wat er in mijn boekenkast staat widegrin.gif

- Statenvertaling v\d Bijbel

- Het boek(bijbel)

- Engelse statenvertaling v\d Bijbel

- 5x Garfield

- Houvast

- Onzichtbare liefde

- Lord of the Rings - In de ban van de Ring big-smile.gif

- 7 Van Dale's

- Guinness Book of Records 2006 ofzo..

Dat was het wel...

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 428
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Heb het even opgezocht, maar voor in de bijbel staat oa.:

"Rights in the authorized (King James) Version of the Bible Are Vested in the Crown."

Daarna zo'n inleiding met als titel:

"To the most high and mighty Prince by the grace of God.

King of Great Britain, France And Ireland, Defender of the Faith."

Weet je nu genoeg knipoog_dicht.gif?

Het is een geillustreerde versie, met foto's uit Israël smile.gif

Ook staat er een bijbellees kalender ofzo achterin smile.gif

Ik vind het een leuke bijbel big-smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Eerst maar eens de boekenkasten in elkaar zetten. Ik heb er gisteren twee bij gekocht! Dan begint het grote, heerlijke, zalige cataloguswerk, waar ik me al maanden op aan het verheugen ben.

ja nu ja, ik word er eigenlijk altijd zat van als ik bij de B-categorie boeken ben aangeland. bloos.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb last van een book-buying-spree (boekkoopwoede). Nieuwe aanwinsten:

Ehrman, Bart: God's Problem - how the Bible fails to answer our most important question: why we suffer

(valt tegen, voegt weinig toe aan wat ik al weet en ik mis de argumenten. Het is vooral inspelen op het gevoel - "het kan toch niet waar zijn dat" en het argument uit ongeloof "ik zie niet in hoe". Hoewel ik het eens ben met de centrale stelling natuurlijk).

Limits to Growth - the 30yr update: update van het rapport van de Club van Rome: hoe dreigend is de situatie nu, wat is er nodig om de ineenstorting van de wereldbevolking door overbelasting van de planeet te voorkomen? - dit zijn spannende tijden!

Wilma Boevink, Annette Plooij, Sonja van Rooijen - Herstel, Empowerment, Ervaringsdeskundigheid. Standaardwerk over HEE dat ik al veel eerder had willen kopen, maar ik hikte tegen de prijs van euro.png24,- op, zal wel door kleine oplage komen.

Lorenz Marti - Hoe doet een mysticus de afwas? - toch maar weer even proberen wat spiritueler in het leven te staan

Theo Festen - De mens is een eigenaardig dier - psychische problemen als uitdaging. Zijn betoog sprak me aan toen ik hem een keer heb zien spreken bij ons in de stad.

Bas Haring - voor een echt succesvol leven -...moet je lekker genieten en luieren is zijn stelling: lekker tegendraads en prikkelend! We racen al genoeg.

John Gray - Verlichting en terreur. De filosoof die vindt dat wij mensen eigenlijk maar een plaag zijn voor de aarde, een veel te succesvolle diersoort. EENSCH!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Ik heb last van een book-buying-spree (boekkoopwoede). Nieuwe aanwinsten:

Ehrman, Bart: God's Problem - how the Bible fails to answer our most important question: why we suffer

(valt tegen, voegt weinig toe aan wat ik al weet en ik mis de argumenten. Het is vooral inspelen op het gevoel - "het kan toch niet waar zijn dat" en het argument uit ongeloof "ik zie niet in hoe". Hoewel ik het eens ben met de centrale stelling natuurlijk).

Misschien off-topic, maar is het probleem van het lijden niet bij uitstek een gevoelsprobleem?

Quote:

John Gray - Verlichting en terreur. De filosoof die vindt dat wij mensen eigenlijk maar een plaag zijn voor de aarde, een veel te succesvolle diersoort. EENSCH!

Fascinerende schrijveryes.gif.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Inderdaad zijn het allemaal prachtboeken smile.gif Ik wilde eerst mijn favorieten aangeven, maar dat zouden er te veel worden, dus ik heb alleen Huxley gedaan widegrin.gif Ik ben op dit moment A brief history of the Hunder Years' War aan het lezen, die is vandaag aangekomen, reuze interessant. Ik moet leren om één boek tegelijkertijd te doen -_-

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 4 weeks later...

@ Luxuria: Ikzelf vind het leuk om ze te sparen, bovendien had ik mijn bieb op m'n 12e wel gezien; Vrij veel vijfstuiverromannetjes.

@iedereen: Op het moment bezig in:

De steppenwolf - Herman Hesse (bezige bij)

De vertelsels van Baker de Bard - J.K. Tolkien (standaard uitgeverij)

Leren sterven - Seneca (athenaeum)(Romeins filosoof/senator)

Edit: Inderdaadsmile.gif Komt omdat ik eerst dacht dat ik een boek van Tolkien gekocht had, bleek Rowling te zijn, snap jesmile.gif En is net uit, vandaar dat je 't misschien niet kent.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 month later...

Quote:

Ik heb 'a walk to remember' bij bol.com besteld voor in het vliegtuig, ben benieuwd of ik m'n oogjes droog houd
clown.gif

@Tijn: dat klinkt als een boek dat ik ook wel eens zou willen lezen. Als je van dat soort boeken houd is dit
misschien ook wel een aanrader voor je
smile.gif

Geen boek over terroristische aanslagen met vliegtuigen?

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid