Spring naar bijdragen

Apple iPhone & iPad


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 358
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Bij mijn weten is deze officieel nog geen eens verkrijgbaar in Nederland. Zodra dat wel het geval is en hij is redelijk gunstig geprijsd (en mijn abbo is 2 jaar oud, dat duurt nog een aantal maand) dan zal ik deze aanschaffen. Simpelweg omdat het voor mij de meest gebruiksvriendelijke telefoon is met een mooi aantal mogelijkheden.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Bij mijn weten is deze officieel nog geen eens verkrijgbaar in Nederland. Zodra dat wel het geval is en hij is redelijk gunstig geprijsd (en mijn abbo is 2 jaar oud, dat duurt nog een aantal maand) dan zal ik deze aanschaffen. Simpelweg omdat het voor mij de meest gebruiksvriendelijke telefoon is met een mooi aantal mogelijkheden.

Hij is nog niet officieel uit inderdaad. Iedereen die je nu met een Iphone ziet lopen heeft een Amerikaanse of ander geimporteerde versie. In Oostenrijk en Ierland is ie sinds vorige week uit.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Hij is nog niet officieel uit inderdaad. Iedereen die je nu met een Iphone ziet lopen heeft een Amerikaanse of ander geimporteerde versie. In Oostenrijk en Ierland is ie sinds vorige week uit.

Toch jammer dat het zo lang op zich laat wachten allemaal. Ik zou wel eens zo'n ding in mijn eigen handen willen houden.

Wat zo zo'n ding eigenlijk moeten kosten via de minder legale import en zonder sim lock?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Toch jammer dat het zo lang op zich laat wachten allemaal. Ik zou wel eens zo'n ding in mijn eigen handen willen houden.

Wat zo zo'n ding eigenlijk moeten kosten via de minder legale import en zonder sim lock?

Ik hoor en lees op verschillende sites dat ie 399 euro gaat kosten. Nu weet ik niet of dat zonder of met abbo is.

Link naar bericht
Deel via andere websites

kortom: euro.png145,- voor de telefoon en euro.png154,- euro voor de i ervoor

en dat vind ik t niet waard... mijn telefoon heeft alles wat ik nodig heb, uitgezonderd een aantal megapixels extra op mijn telefooncamera, dus nee, geen iPhone voor mij (en ook geen iPod en iTunes en blablabla...)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Hij is nog niet officieel uit inderdaad. Iedereen die je nu met een Iphone ziet lopen heeft een Amerikaanse of ander geimporteerde versie. In Oostenrijk en Ierland is ie sinds vorige week uit.

Ik wou al zeggen, ik zag een klasgenoot er al mee rondlopen. Ik vind em verdacht veel op mijn Creative mp3speler lijken puh2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Ik wou al zeggen, ik zag een klasgenoot er al mee rondlopen. Ik vind em verdacht veel op mijn Creative mp3speler lijken
puh2.gif

Dat zal dan wel de iPod touch zijn. Deze is al wel uit in Nederland en lijkt er erg veel op. Heeft alleen geen telefoon functie. smile.gif


Samengevoegd:

Quote:

Ben maar een arm studentje.. dus wellicht na een paar maanden op water en droog brood.. maargoed, heb niet eens een iPod.. wel een MacBook daarentegen..

Ik wil mijn iPod wel ruilen tegen jouw MacBook hoor. engel.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik vind het een cool dingetje en heb em al in m'n kluiven gehad (zo'n gehackte Amerikaanse). Maar na de eerste paar minuten verwondering eb ik het ook wel gezien.. Des al niet te min blijft ie natuurlijk wel stoer, maar er geld aan uitgeven zal ik niet doen... knipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Dat zal dan wel de iPod touch zijn. Deze is al wel uit in Nederland en lijkt er erg veel op. Heeft alleen geen telefoon functie.
smile.gif


Samengevoegd:

Nou, hij had er wel draadloos internet op zitten. Is dat ook standaard op de iPhone of iPod touch?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Nou, hij had er wel draadloos internet op zitten. Is dat ook standaard op de iPhone of iPod touch?

Op beide is dat standaard. smile.gif Werkt dat een beetje, dat draadloze internet? En dan bedoel ik met name de weergave van sites net zoals je dat op een normaal scherm ook zou zien.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb het vanaf het begin niks bijzonders gevonden, geen ontwerptopper zoals iBooks/iMacs/iPods dat in mijn ogen wel zijn. Ik heb mijn zinnen op een HTC gezet. Die zijn stukken minder duur (laatste quote voor 16GB iPod is 399 + 54 abo/maand) en worden continue vernieuwd, de iPhone is nog steeds hetzelfde als bij de introductie.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Op beide is dat standaard.
smile.gif
Werkt dat een beetje, dat draadloze internet? En dan bedoel ik met name de weergave van sites net zoals je dat op een normaal scherm ook zou zien.

Op het windesheim netwerk kn hij niet komen, maar dat lukte ook niet met mijn MDA('s). Ik heb er ook niet veel naar gekeken, we waren bezig met een of ander college, wiskunde ofzo waarvan die leraar ook nog eens dacht dat hij meer prioriteit verdiende dan dat Apple ding. clown.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Op het windesheim netwerk kn hij niet komen, maar dat lukte ook niet met mijn MDA('s). Ik heb er ook niet veel naar gekeken, we waren bezig met een of ander college, wiskunde ofzo waarvan die leraar ook nog eens dacht dat hij meer prioriteit verdiende dan dat Apple ding.
clown.gif

Kan zijn dat het wat lastiger is om netwerken met 802.1x identificatie op een iPhone in te stellen.. zelfs op mijn macbook werkt het niet altijd even superduper.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Kan zijn dat het wat lastiger is om netwerken met 802.1x identificatie op een iPhone in te stellen.. zelfs op mijn macbook werkt het niet altijd even superduper.

Ja dan ligt het aan Apple, mijn MDA heeft er moeite mee, maar op zo'n netwerk gaat mijn laptop hard, ouwe. widegrin.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid