Spring naar bijdragen

Apple iPhone & iPad


Aanbevolen berichten

Nah de netwerkverbinding is super, alleen de identificatie bij het inloggen mag best wat beter. Dat wil niets zeggen dat het in windows beter geregeld is.. is het eerder zo dat, omdat ik van Apple normaliter veel beter gewend ben, ik nu wat sneller teleurgesteld ben als iets 'minder' werkt. smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 358
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Ik heb nu een HTC X7500 en daarvan is de netwerkverbinding ook niet echt toppie. Als de signaalsterkte onder de 50% is duurt het heel lang voordat hij uberhaupt het netwerk 'ziet'. Soms raakt hij de WPA-key zomaar 'kwijt' of raakt hij de verbinding kwijt met de router ... grrr ...

(terwijl ik zo een stoere/dure router heb van sitecom met 3 antennestokjes, die zelfs 802.11N mimo ondersteund)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Ik heb het vanaf het begin niks bijzonders gevonden, geen ontwerptopper zoals iBooks/iMacs/iPods dat in mijn ogen wel zijn. Ik heb mijn zinnen op een HTC gezet. Die zijn stukken minder duur (laatste quote voor 16GB iPod is 399 + 54 abo/maand) en worden continue vernieuwd, de iPhone is nog steeds hetzelfde als bij de introductie.

rofl.gif minder duur verbaasd.gif

ik heb een HTC Tytn II sinds vorig jaar

die was tijdens de introductie rond de 800 euri

niet dat ik dat er voor betaald heb. naja ik ben in ieder geval zeer tevreden over de HTC. het is inmiddels al mn 2e en mn 3e zal ook wel een htc worden. De Iphone naar wat ik gehoord heb en leuke mp3 speler met belfunctie.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

rofl.gif
minder duur
verbaasd.gif

ik heb een HTC Tytn II sinds vorig jaar

die was tijdens de introductie rond de 800 euri

Tytn II is wel een beetje prijzig, maar de Touch en dat soort apparaatjes geven ze weg bij abo'tjes van 22,50. Als ik het goed begrijp is het voor een iPhone straks gewoon een duur abo + die 399 betalen, dus in die zin bedoelde ik dat HTCs een stuk aantrekkelijker geprijsd zijn.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het verschil met de iPod (of eigenlijk alle apple producten) is dat deze bijna niet langer dan een jaar of wat in de handel zijn. Zodra er een nieuwe generatie is, worden de oudere niet meer geproduceerd. Zo blijf je steeds zitten met de 'nieuwste' producten die altijd de standaard prijzen zullen blijven die Apple er voor vraagt.

Bij de iPhone zal het dus zitten in het bijgesloten abonnement.. dus zelfs al is de iPhone los 400 euro, inclusief een abonnement kan dat al snel gratis voor 25 euro per maand worden (wat dus niet eens zo extreem duur is).

Link naar bericht
Deel via andere websites

Tja zier er leuk uit.. heb 'm nog niet in m'n handen gehad, maar ben nou eenmaal niet zo'n apple fan.. ik heb een ipod nano.. leuk tijdens het sporten maar verder ook niet. Wordt helemaal gek van itunes als ik er weer andere mp3's op wil zetten..

ach het is beter dan niets maar blijf toch maar gewoon bij m'n Nokia E61i

nokia_e61i.jpg

info

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb een iMac en kan me haast geen makkelijker programma bedenken dan iTunes in combinatie met mijn iPod.

Ik kan zonder problemen een cd'tje op de mac zetten die vol automatisch geïndexeerd wordt. Ik kan onbetaald muziek downloaden die ook gelijk in de afspeel lijst komt te staan met naam van artiest en nummer.

Ik hoef mijn iPod maar aan te sluiten en alles wordt volautomatisch compleet gesynchroniseerd.

Ik ontkoppel de iPod in de ochtend en heb gelijk de nieuwste podcasts er op staan voor onderweg, ook automatisch. Ik kan me dus niet voorstellen dat er wat moeilijk is aan iTunes.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Ook de mensen die er geen last van hebben.. hebben er last van? Dat lijkt mij vervelend..
boosrood.gif

wahaha... ik zie het nu pas,

ik bedoelde: Ik ken mensen die er last van hebben, maar ik ken ook mensen die er geen last van hebben..

sorry puh2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Hier op 't werk is de nieuwe iPhone natuurlijk het onderwerp van de dag.

Persoonlijk vind ik het wel een grappig ding, maar heb geen zin om er voor te moeten betalen... puh2.gif En met m'n huidige telefoon kan ik net zo veel als met de iPhone. Aan functies die ik gebruik tenminste. puh2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid