Spring naar bijdragen

Apple iPhone & iPad


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 358
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:

Aankomende vrijdag is het dan eindelijk weer zover. De nieuwe iPhone komt uit in Nederland (en België en nog wat andere landen). Ditmaal noemen ze hem de iPhone 4. Momenteel enkel leverbaar in zwart maar er komt ook een witte versie.

Zelf ben ik na 3 jaar lekkerbekken bij de iPhones eindelijk ook overstag en ben van plan hem te gaan halen. Wie gaat er nog meer voor de iPhone 4?

Haal je 'm bij MacInside? Doe dan de groeten aan Coen van me (rood haar, grote bril) widegrin.gif

Zelf heb ik mijn HTC HD2 onlangs geruild voor een iPhone 3GS met JB en ik ben inmiddels ook iFan yes.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Haal je 'm bij MacInside? Doe dan de groeten aan Coen van me (rood haar, grote bril)
widegrin.gif

Nee, heb hem gereserveerd bij de Belcompany. Laatst wel bij de MacInside geweest om even te kijken of ze de iPad al hadden, dat was toen niet het geval. Mijn Lynksys router is volgens mij ook aan zijn eind, dus binnenkort moet ik weer langsgaan.

Quote:
Zelf heb ik mijn HTC HD2 onlangs geruild voor een iPhone 3GS met JB en ik ben inmiddels ook iFan
yes.gif

Ik ben geen Apple fan, ik heb gewoon veel Apple spullen ivm het gebruiksgemak. smile.gif Mijn SE G900 was een maand of 2 al overleden tijdens een flinke regenbui. Ik was er niet rouwig om, ik vond het geen fijne telefoon.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb nog de iPhone 3G. Ik moet zeggen dat ik niet snel een andere telefoon zou aanschaffen. Wat een heerlijke telefoon is het. Alleen een beetje jammer dat mijn abo nog een jaar doorloopt en ik de 4 niet kan ophalen.

In december een iPad kopen en mijn Apple-verzameling is compleet.


Samengevoegd:

Mijn vader noemt mij Applefiel widegrin.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Als mensen de Iphone willen bestellen, is het misschien wijsheid om dat via mij te doen smile.gif ik werk bij typhone.nl en ik kan bijna altijd er wel een leuke prijs van maken of er een leuk cadeautje bij doen.. Dan weten jullie dat!

edit: Geldt trouwens ook voor alle andere telefoons met abonnement smile.gif

Zeg morpho, ik wil gewoon de crediblers een goed abonnement af laten sluiten ipv dat ze genaaid worden door verkopers in de winkel of aan de lijn knipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

edit: dit klopt helemaal niet wat ik zeg bloos.gif, ik was in de war met de Blackberry omdat ik het daar net met m'n lief over had puh2.gif Je kan dan alleen gebruik maken van Vodafone omdat Tmobile en Vodafone alleenrecht hebben op de Iphone smile.gif Ik weet alleen niet wat de kosten daarvan zijn, we krijgen ze pas begin augustus.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Android is the way to go mensen
knipoog_dicht.gif

Heb ik ook widegrin.gifbloos.gif

Ik ben het deels met je eens.. Android heeft zeker toekomst maar op dit moment moet het tov iPhone nog wat 'groeien'.

Maar de meeste interessante applicaties heb je idd ook voor Android (voor mij zijn dat mn Appie en Pingchat).

Punt voor de iPhone is de manier waarop ie werkt. Gladde menu's, veel app's, stabiel (ook mijn tel met Jailbreak).

En iPhone is natuurlijk gewoon hip widegrin.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb ook alleen mn broertje en zusje als contact. Maar aangezien P!ng nu verdergaat als Pingchat en multi-platform wordt denk ik dat het ook wel meer gebruikt gaat worden. Voorheen was het alleen voor BlackBerry en iPhone, waarbij je niet van BB naar IP kon pingen, en andersom. Nu kan dat wel en is er ook een (goed werkende) beta voor Android (die ook weer naar BB en IP kan pingen).

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik ben net gebeld door Belcompany. Mijn iPhone is binnen. Mag hem alleen nog niet ophalen, ze mogen pas morgen de deur uit. Ik was 2e in de rij en er was veel te veel vraag naar.

T-Mobile heeft inmiddels ook al aangegeven dat het helemaal geen zin heeft om voor haar winkels te gaan kamperen. Morgen zijn dus ook gelijk alle iPhone uitverkocht.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid