Spring naar bijdragen

Apple iPhone & iPad


Aanbevolen berichten

Quote:

Android is the way to go mensen
knipoog_dicht.gif

Heb sinds een maand of wat een HTC Desire. Ik betrap me er al op dat ik mijn laptop thuis laat, want 'mijn telefoon kan toch alles wat ik nodig heb op die klus..."

Wat een bazending. party.gif

Dit was trouwens mijn eerste smartphone, ik wacht meestal heel lang tot zo'n nieuwe ontwikkeling echt goed is en de meerwaarde het zie-mij-eens-cool-zijn-op-het-schoolplein-niveau ontstegen is.

Over 2 jaar ga ik voor de I-pad (of kloon), als die bij generatie 3.0 zijn

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 358
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:

[...]

Heb sinds een maand of wat een HTC Desire.

Ik ook widegrin.gif

Gisteren m'n iPhone geupdate naar iOS4 (wat iets moeilijker gaat dan alleen in iTunes updaten aangezien het een Amerikaanse phone is) + Sim unlock uitgevoerd dus nu ben ik weer helemaal up-to-date party.gif

.... behalve dan dat ik vanaf vandaag natuurlijk een generatie achterloop... noparty.gif

Oh, en in de tussentijd geleerd hoe je krieltjes op de juiste manier bakt party.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Generatie achterlopen? Vanwege de Iphone4?

Wees blij dat je hem niet besteld hebt... wat een rampenplan

Ben blij met mn 3Gs
yes.gif

Zoals een antenne probleem waar 0,6% last van heeft? Ik heb in de elektronica verkoop gewerkt en elke willekeurige fabrikant zou een moord doen voor zulke percentages.

Link naar bericht
Deel via andere websites

0.55% zelfs widegrin.gif

Inderdaad erg overtrokken. Buiten dat heeft de 3Gs ook zo z'n problemen met ontvangst. Als ik in de trein naar Deventer zit dan heb ik tussen Rijssen en Holten weinig tot geen ontvangst, waar ik met een HTC bijna volop ontvangst heb.

Maar ach, wat geeft het... Het is een iPhone widegrin.gif

Overigens werd ik gisteravond nog gebeld door Unicef. Gesprek ging ongeveer als volgt:

- "Goedenavond, u spreekt met Unicef.. hallo.. HALLO"

- "Ja, hallo"

- "Ik kan u bijna niet verstaan, u klinkt heel zacht"

- "Klopt, ik heb een iPhone".

- "Ah, nou.. Waar ik voor bel...."

Link naar bericht
Deel via andere websites

Overigens zie ik momenteel geen reden voor een iPhone 4. De 3Gs werkt inderdaad prima, zeker met iOS4. De extra camera aan de voorkant mis ik niet. Die op mijn Nokia E90 heb ik ook nooit gebruikt en FaceTime ga ik voorlopig toch niet gebruiken.

Het design is mooi(er), maar dat zie je toch niet met de (verplichte) bumpercase widegrin.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

En toch is het ook fijn om je weg met Christus te kunnen gaan met iPhone in de hand.
knipoog_dicht.gif

Daarnaast heb je natuurlijke ontzettend handige applicaties. Zo heb je een gebeds applicatie waarin vele gebeden in Nederlands en Latijn staan. Je kunt de Bijbel overal raadplegen en je hebt een heiligen kalender.

Ik heb mijzelf er dus net maar 1 aangeschaft. Ik hoop zo als een beter christen door het leven te kunnen gaan. engel.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Die is wel leuk. Maar helaas is de iPhone een beetje te klein zodat de haak niet zo groot is als vroeger. Voor de rest heb ik het even uitgeprobeerd. De Grip Of Death kan ik uitvoeren, het gaat enkel een beetje onnatuurlijk en ik krijg er kramp van in mijn hand. Mij zal het dus niet overkomen in dagelijks gebruik.

Daarnaast werkt internet met T-Mobile boven verwachting snel en goed. Althans tot nog toe. smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid