Spring naar bijdragen

anti wilders/ bijbel film


Aanbevolen berichten

Quote:

ja zou iemand die ene vers kunnen uitleggen van Jezus? Ik dacht Wilders katholiek was en zijn vrouw blijkt joods te zijn, wist ik ook niet...

Je moet gewoon even die tekst opzoeken dan wijst het zichzelf wel. Geert Wilders heeft zich trouwens laten uitschrijven bij de RKK en wil zich niet met het geloof identificeren.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het heeft zowiezo geen zin om met het vingertje te wijzen naar mensen met een andere overtuiging.

Dat werkt polarisatie in de hand.

Het maken van een anti filmpje is dom,

het beantwoorden van een anti filmpje met een anti filmpje is m.i. nog veel dommer.

Laten we hopen dat min keer min ook hier plus word.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb

Beter hadden ze een film gemaakt die de koranverzen uitlegden, en in de context plaatsten ... Wat wel slim is om beelden te laten zien van Westerse soldaten die moslims mishandelen. Zo kun je zien dat in elke religie, in elke cultuur rotte appels voorkomen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Wat een rare film zeg, beelden van rellen uit de jaren '70 die tegen de staat waren gericht
puh2.gif
En er wordt de indruk gewekt dat het racistisch geweld is. Ongelovelijk laag bij de grondse actie.

Ach, ik heb eens filmpjes gezien dat jongeren die luisteren naar Cradle of Filth (met bandlid Marilyn Manson hamer.gif ), een band die evolutie theorie predikte, ook zich beter kunnen bekeren tot de islam. Sommige islamieten hebben een raar redenatie vermogen, wees blij dat er een aantal geduldige rationele moslims op dit forum zitten die bereid zijn om te prikkelen, uit te leggen en te discussiëren zonder Nederlandse of Amerikaanse vlaggen te verbranden. puh2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ach ja ... vrijheid van meningsuiting he puh2.gif

Zo jongens ... wanneer zullen we naar aanleiding van deze filmpje gaan rellen? Bestaan er ook AEL vlaggen? puh2.gif

Nee ... maar even serieus: Ik heb hem niet gezien (ook geen behoefte aan) maar ik vind wel dat we consequent dienen te zijn, als we dit afkeuren dat we ook Geert Wilders' film afkeuren. Of dat we ze beide niet afkeuren. De 'bal' is nu juist in onze handen hoe we daarmee omgaan. Vaak is de reactie belangrijker dan de 'actie' zelf.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Nee ... maar even serieus: Ik heb hem niet gezien (ook geen behoefte aan) maar ik vind wel dat we consequent dienen te zijn, als we dit afkeuren dat we ook Geert Wilders' film afkeuren. Of dat we ze beide niet afkeuren. De 'bal' is nu juist in onze handen hoe we daarmee omgaan. Vaak is de reactie belangrijker dan de 'actie' zelf.

Helemaal mee eens, al ben ik dan wel voor om ze alletwee af te keuren

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Nee ... maar even serieus: Ik heb hem niet gezien (ook geen behoefte aan) maar ik vind wel dat we consequent dienen te zijn, als we dit afkeuren dat we ook Geert Wilders' film afkeuren. Of dat we ze beide niet afkeuren.

Waarom? Ik mag de ene film inhoudelijk toch accurater, zinniger en nuttiger vinden dan de ander? Twee verschillende films met verschillende onderwerpen moeten verschillend beoordeeld worden.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Beter hadden ze een film gemaakt die de koranverzen uitlegden, en in de context plaatsten ...

Dit is ook wat ik verwachtte, maar helaas deden ze dat niet. Ik ben er ook niet mee eens dat ze christenen gaan aanvallen omdat Wilders christen is.

Wat ze prachtig aantoonden was de gruwelijkheden die westerse mensen plegen en de zionistische kant van Wilders. Wilders heeft gewoon de gedachten van zijn zionistische meesters verfilmd. Een conflict tussen christenen en moslims komt hen namelijk goed uit, want zo kunnen ze de palestijnen eeuwig onderdrukken zonder dat iemand voor hen opkomt.

Wikipedia

Quote:
Wilders en Israël

Wilders heeft in de afgelopen vijfentwintig jaar, naar eigen zeggen, zo'n veertig maal Israël bezocht, waar hij o.a. Ariel Sharon en Ehud Olmert ontmoet heeft en contacten met de Mossad onderhoudt.

Oorspronkelijk wilde Wilders verhuizen naar de Joodse staat omdat hij vond dat je daar nog kon werken voor je geld. Wilders werkte aldaar in broodfabrieken en een moshav, om met zijn verdiende geld rond te reizen in Israël en omliggende landen. Langzaamaan is hij van Israël gaan houden, of zoals Wilders het zelf in 2003 in een verkiezingstoespraak in Tel Aviv verwoordde: Vele interessante landen in deze regio heb ik de afgelopen jaren bezocht: van Syrië tot Egypte, van Tunesië tot Turkije en van Cyprus tot Iran, maar nergens heb ik dat speciale gevoel van verbondenheid dat ik steeds weer krijg als ik op het Ben Goerion-airport voet op Israëlische bodem zet.

VVD-Kamerleden die Wilders als fractiegenoot hebben meegemaakt, omschrijven hem niet alleen als een vriend van Israël, maar ook als een pleitbezorger voor de Joodse staat. Hij heeft een heel groot hart voor Israël én de politieke belangen van dat land, aldus John Manheim, die met Wilders campagne voor de VVD voerde in Tel Aviv en omstreken, en voorzitter is van het Centrum Informatie en Documentatie over Israël (CIDI) in Den Haag.

Inmiddels heeft Wilders een indrukwekkende lijst Kamervragen waarin hij Israël verdedigt en buurlanden van Israël aanvalt. Meerdere VVDers verdenken Wilders ervan dat hij Kamervragen liet insteken door de Israëlische ambassade in Nederland, die op steenworp afstand van de Tweede Kamer ligt. Wilders heeft dat altijd ontkend

Link naar bericht
Deel via andere websites

Als mensen op deze manier op elkaar gaan reageren (door kwalitatief slechte films over elkaar te gaan maken) dan is het einde zoek. Elke film zal dan een stapje erger worden met als gevolg dat er uiteindelijk escalatie plaats vindt. Zinloos en gevaarlijk als je het mij vraagt. dood.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wat origineel om een tegenfilm te maken. Dat ze daar kort de tijd voor hebben genomen is te zien, want kwalitatief is het echt een prutfilm. De "haatteksten" van de Bijbel zijn enerzijds misplaatst omdat Wilders geen christen is. Anderzijds zijn ze volledig uit hun verband gerukt en er zijn geen christenen laten hun leven laten leiden door die teksten (op de westboro baptist church na dan)

Nu ben ik ook zeker niet voor de "film" van wilders. Enerzijds zijn er tegenwoordig inderdaad moslims die terroristische aanslagen plegen of extreem geweld gebruiken. Christenen worden in veel moslimlanden onderdrukt, gevangen gezet, gemarteld en gedood. Wat dat betreft heeft wilders nog wel een punt. Maar hij doet alsof de hele islam dat geweld toejuicht en insinueert dat alle moslims gevaarlijk zijn. En wat dat betreft gaat hij sowieso een grote stap te ver. De film van wilders vind ik dus niet goed, de anti-film van de AEL vind ik nog zwakker en slechter onderbouwd

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Wat ze prachtig aantoonden was de gruwelijkheden die westerse mensen plegen en de zionistische kant van Wilders. Wilders heeft gewoon de gedachten van zijn zionistische meesters verfilmd. Een conflict tussen christenen en moslims komt hen namelijk goed uit, want zo kunnen ze de palestijnen eeuwig onderdrukken zonder dat iemand voor hen opkomt.

Het zijn altijd weer die Joden. Kruisigen ze Christus niet, dan veroorzaken ze wel de Eerste Wereldoorlog en als ze het niet te drukken hebben met het plannen van terreuraanslagen in New York, London en elders in de wereld dan zijn ze Wilders aan het instrueren om een Jihad tegen de Islam te starten...

Nee, ik neem je inderdaad niet serieus en raad je aan om een excorcist te bezoeken want je ziet spoken.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wilders gebruikte precies dezelfde propaganda beelden als zijn zionistische meesters. Hij bezoekt geregeld de Israëlische ambassade in Denhaag. Kamerleden betichten hem dat hij direct opdrachten van de Israëlische ambassade ontvangt. Dit is allemaal toevallig.

Heb je wels de oorsprong van de architecten van de Irak-oorlog bestudeerd. De meeste van hun zijn Amerikaanse joden: Link. Zij gebruiken gewoon domme (christelijke) figuren als Wilders en Bush om oorlogen tussen het (christelijke) westen en Moslims en ontketenen. Laten we hopen dat God ook dit oorlogsvuur die zij aan het ontsteken zijn dooft.

5:64: “Telkens wanneer zij (joden) het oorlogsvuur ontsteken, dooft Allah het en zij pogen wanorde te scheppen op aarde en Allah heeft de onruststokers niet lief.â€

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid