Spring naar bijdragen

'Radicale imams worden gematigder'


Aanbevolen berichten

Quote:

Precies TM, eigenlijk is het zelfs offtopic want we hebben het hier over de islam.
widegrin.gif

Oh ja sorry bloos.gif ... nu je het zegt ... dat is bij mij meestal het geval ... als ik iets verkeerds over de islam lees/hoor krijg ik de neiging om daarop te reageren.

Edit: Oeps, ik had het in eerste instantie verkeerd begrepen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Ik bedoel: Als we AIVD niet eens vertrouwen dat zij hen werk goed doen, wie kunnen we dan wel vertrouwen?

De AIVD is een overheidsorgaan, dezelfde overheid die momenteel een oorlog voert tegen "Radicale Islam"

Dezelfde overheid die het hele volk heeft voorgelogen over massavernietigingswapens in Irak.

Wist je bijv. dat de PVDA enkel mocht regeren met CDA als ze geen onderzoek zouden aanvragen naar de beweegredenen voor die oorlog? Staat glashard in het regeerakkoord! knipoog_dicht.gif

Vertrouw jij nog zo een overheid? knipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

De AIVD is een overheidsorgaan, dezelfde overheid die momenteel een oorlog voert tegen "Radicale Islam"

Dezelfde overheid die het hele volk heeft voorgelogen over massavernietigingswapens in Irak.

Wist je bijv. dat de PVDA enkel mocht regeren met CDA als ze geen onderzoek zouden aanvragen naar de beweegredenen voor die oorlog? Staat glashard in het regeerakkoord!
knipoog_dicht.gif

Vertrouw jij nog zo een overheid?
knipoog_dicht.gif

Al haal je 1001 feitjes aan waaruit zou kunnen blijken dat ik ze niet zou moeten vertrouwen. Zolang ik het overheidsorgaan op een bepaalde punt vertrouw, blijf ik deze vertrouwen houden totdat het op dit specifieke punt wordt weersproken, dan pas zou ik er dubbel over nadenken of ik ze nog wel of niet moet vertrouwen op 1 bepaalde specifieke punt.

Een voorbeeld. Als ik iemand tig keer betrap op een leugen. Betekent dat niet automatisch vanzelfsprekend dat ik ervanuit moet gaan dat diegene volgende keer weer gaat liegen. Zo 'simpel' zit een mens niet in elkaar. Het is juist een kunst om zo iemand na 100 leugens nog steeds in eerste instantie ervanuit gaan dat diegene de waarheid zegt, zolang niet het tegendeel bewezen is.

Klinkt naïef, but that's me smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid