Spring naar bijdragen

Jerusalem's Enemies


Aanbevolen berichten

Het klinkt 'wel aardig' alleen snap ik totaal niet waarom het Jerusalems Enemies heet, het klinkt behoorlijk 'vrolijk' niets 'vijandigs' aan, er zit geen tekst bij..

Het nummer had een willekeurige titel kunnen hebben varierend van 'Satans Lollipop' via 'March of the Happy Penguins' tot 'Qwerty u.i.o.p'.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 months later...

Tja.. als je mijn eerlijke mening wil horen:

Ik vind het helemaal nergens over gaan.

Plak een zwik samples uit Apple Loops aan elkaar en klaar ben je.

Er zit geen dynamiek in, geen afwisseling, geen muzikale verrassingen.

Het gaat in mijn optiek nergens over.

But: it's an opinion...

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 month later...

Hallo allemaal

We zijn de afgelopen tijd weer druk bezig geweest met zingen, musiceren en produceren, en hebben een aantal nieuwe liedjes op youtube gezet:

link

link

link

Opnieuw horen we graag jullie reacties! (ja, we durven het nog steeds aan )

Dankjewel!

Liefs van Lisette (en dj Adrie natuurlijk ook)

Link naar bericht
Deel via andere websites

De democratisering van de middelen om kunst te maken heeft de kwantiteit van artistieke uitingen, of dat wat daarvoor door moet gaan, weliswaar met een ontzagwekkende factor vergroot, maar de gemiddelde kwaliteit is daarbij volstrekt gelijk gebleven.

Met alle waardering voor het plezier dat jullie, hopelijk, aan jullie muziek beleven, vind ik het niet van een zodanige kwaliteit dat het ooit het youtube-niveau zal ontstijgen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid