Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Heb dinsdag mijn HTC touch dual opgehaald en sinds gisteren ook gebruiker van mobiel internet.

Wie maakt er ook gebruik van mobiel internet en wat zijn leuke/handige mobiele sites?

Is er een applicatie waarmee je je dataverkeer kan bijhouden? Ik kan binnen mijn abo 50MB per maand verstoken, hou het toch liever even in de gaten.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Wie maakt er ook gebruik van mobiel internet en wat zijn leuke/handige mobiele sites?

Hierzo!

Ik doe niet zo heel veel. Eigenlijk alleen hotmail en Credible.nl.

Oh, en af en toe plug ik 'm in op de laptop. Dan bezoek ik wat meer sites.

Quote:

Is er een applicatie waarmee je je dataverkeer kan bijhouden? Ik kan binnen mijn abo 50MB per maand verstoken, hou het toch liever even in de gaten.

Geen idee. Ik kan onbeperkt gebruik maken van internet (was alleen wat lastig toen ze dat bij T-Mobile nog niet doorhadden en ik dus per maand 200 euro betaalde).

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hoi alex,

Mooi telefoontje ten eerste smile.gif

Ik heb een ppc, en installeer er regelmatig wat op.

Software haal ik hier vandaan.

Over dat tooltje van data data verkeer moet je hier.. kijken.

Succes!


Samengevoegd:

ps.

Je htc touch heeft een touchscreen toch?

Ik dacht dacht dat ik dat in een recencie had gelezen.

als dat niet het geval is, weet ik niet of bovenstaande link het doet..

Link naar bericht
Deel via andere websites

Collega van me heeft een touch en die loopt lekker via Wifi allemaal systeembeheer dingen op ons netwerk te doen. Blijkt de Touch dual dus geen wifi te hebben en kom ik ons internetbased helpdeskprogramma niet in... GPRS vanaf de buitenwereld pakt ie niet, dus daar gaat mijn plan om nieuwe storingen en klusjes ter plekke in tevoeren boosrood.gif


Samengevoegd:

Is er een speciale mobile versie van credible of moet ik dan gewoon over de pagina heen en weer scrollen op het dan toch best kleine schermpje?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Voor de iPhone/iPod touch zijn ook een boel sites mooi geschikt gemaakt:

Google Nieuws (ziet er mooi uit in de mobiele versie)

RTL Nieuws (www.rtl.nl/service/iphone/nieuws)

Vanavond.tv (eenvoud siert)

docs.google.com (excel/word documenten bewerken op je mobiel)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Collega van me heeft een touch en die loopt lekker via Wifi allemaal systeembeheer dingen op ons netwerk te doen. Blijkt de Touch dual dus geen wifi te hebben en kom ik ons internetbased helpdeskprogramma niet in... GPRS vanaf de buitenwereld pakt ie niet, dus daar gaat mijn plan om nieuwe storingen en klusjes ter plekke in tevoeren
boosrood.gif


Samengevoegd:

Is er een speciale mobile versie van credible of moet ik dan gewoon over de pagina heen en weer scrollen op het dan toch best kleine schermpje?

Het bese kan je Opera Mini downloaden en eropn installeren, daarin werkt credible prima. Het is een tip van de guru Glenn himself en ik kan het beamen yes.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

ik gebruik de online live messenger... Werkt prima vind ik. yes.gif


Samengevoegd:

Quote:

[...]

Het bese kan je Opera Mini downloaden en eropn installeren, daarin werkt credible prima. Het is een tip van de guru Glenn himself en ik kan het beamen
yes.gif

Bij mij werkt het dus absoluut niet, vind het zwaar irritant en 't word er ook niet sneller of leesbaarder van bloos.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Zet de tekstgrootte van Opera Mini wel op 'groot' anders zie je er idd weinig van.
knipoog_dicht.gif

opera MINI op GROOT lettertype, mooie contradictio in terminis (of hoe je dat dan ook spelt, ik verberg me even achter het schild van de havist-per-definitie)

Zal Opera Mini wel gaan proberen binnenkort, ben benieuwd.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Als ik met mavo klaar ben wil ik ook wel een pda/smartphone aanschaffen met Wi-fi dat lijkt me wel grappig, beetje msn enzo, maar ik weet niet welke er tegen die tijd uitgekomen zijn of welke er nu al zijn.

als ik op zoek ga naar zo'n pda kom ik meestal uit op een pda met maar 65.000 kleuren wat voor mij veel te weinig is widegrin.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

als ik op zoek ga naar zo'n pda kom ik meestal uit op een pda met maar 65.000 kleuren wat voor mij veel te weinig is
widegrin.gif

Een PDA of mobiele telefoon is niet bedoeld om foto's mee te bewerken oid. Daar kun je het best een krachtige Mac voor nemen, en die zijn iets groter. smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid