Spring naar bijdragen

In welk boek ben je nu bezig? [2]


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 447
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Ik lees momenteel Tovenaarsglas van Stephen King (ik lees normaal gesproken geen Stephen King, maar voor de Donkere Toren saga maak ik graag een uitzondering), Thud! van Terry Pratchett en Ilium van Dan Simmons (voor de 2e keer)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ben weer begonnen in Harry Potter and the Half Blood Prince. Dan weet ik tenminste weer hoe het verhaal gaat als de film in het najaar in de bios komt, want ik kan me er weinig meer van herinneren.

Daarna ga ik een boek van Feist lezen: De Saga van de Duistere Oorlog deel 1. Of ik moet in Liverpool nog wat leuke Discworld boeken (van Terry Pratchett) tegenkomen, dan gaan die voor widegrin.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 month later...

Quote:

Ik lees momenteel Tovenaarsglas van Stephen King (ik lees normaal gesproken geen Stephen King, maar voor de Donkere Toren saga maak ik graag een uitzondering)

sjoerule.gif

ik ben weer begonnen in de scherpschutter nosmile.gif

had de eerste 4 boeken al een hele tijd geleden gelezen, maar toen de laatste 3 eindelijk uitkwamen was het al zo'n tijd geleden dat ik eigenlijk weer opnieuw kon beginnen....

Als ik nou flink doorlees, dan kan ik straks in het vliegtuig eindelijk deel 5 lezen widegrin.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 month later...

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid