Spring naar bijdragen

In welk boek ben je nu bezig? [2]


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 447
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:

Ik vind het leuk dat ik de Silmarillion heb, maar om te lezen is het een ramp.Binnenkort de kinderen van Hurin maar weer eens herlezen. Dat doe ik zoiezo met Tolkien, nu is dit boek aan de beurt.

Kinderen van Hurin heb ik ook gelezen ja. Is beter te doen dan de Silmarillion.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Ach, met LOTR was het altijd mooi. Als je het boek eindelijk uitgelezen had, kon je gewoon door gaan naar de 1e pagina, omdat het dan alweer even geleden was dat je die had gelezen
widegrin.gif

Valt mee, bij mij duurde het twee dagen bloos.gif. Even ter verduidelijking, ik lees snel én ik had vakantie.

Ik ben nu bezig in de dwergen serie van Markus Heitz.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Net het laatste boek van Robin Hobb uit. Morgen eens naar de bieb

Ken je de werken van George Martin ook? Als je van goed geschreven fantasy houdt, is 'A Song of Ice and Fire' ook wel een aanradertje. Ben zelf inmiddels aan het lezen in deel 3b (A storm of swords, Blood and gold).

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hmm, in de vakantie heb ik Conservatieve Vooruitgang van Thierry Baudet en Michiel Visser(red.) en Schoonheid van Roger Scruton uitgelezen. Ik ben onderweg afgehaakt op David Icke - The Biggest Secret Ever Known en nu ben ik ook ergens halverwege ds. P.J. Stam - Het Oog Omhoog, Het Hart Naar Boven.

Ik hou van vakantie!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ben nu Hitler door Ian Kershaw aan het lezen. Een verkorte uitgave van zijn tweedelige biografie zonder alle voetnoten en in het Nederlands. Al eerder heb ik de originelen overigens in het Engels gelezen. Daarnaast ben ik bezig in Gegrond Geloof onder redactie van G ter Brink en J. de Graaff over de kernpunten van het geloof.

(ben ik trouwens de enige die dit soort titels ter ontspanning lees?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Ben nu Hitler door Ian Kershaw aan het lezen. Een verkorte uitgave van zijn tweedelige biografie zonder alle voetnoten en in het Nederlands. Al eerder heb ik de originelen overigens in het Engels gelezen. Daarnaast ben ik bezig in Gegrond Geloof onder redactie van G ter Brink en J. de Graaff over de kernpunten van het geloof.

(ben ik trouwens de enige die dit soort titels ter ontspanning lees?

Neuh, nou ja, misschien wel in het Engels, dat ligt mij niet zo.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Wat voor verhalen zoal? Is het de moeite?
smile.gif

haha dat is snel..., ik had net al bijna 'tip voor iriacynthe' erbij geschreven, maar vond dat toch wat opdringerig....

Het zijn 3 verhalen, ik ben pas net begonnen in het 1ste. Ik vind het mooi. Je zou bij de amazon reviews kunnen kijken (klik dan wel op de hard cover versie, die is ouder en heeft daarom veel meer reviews) om een indruk te krijgen.

Thema in alle verhalen is hoe westerse mensen in deze tijd in aanraking komen met oud en nieuw india. Dit gaat niet gemakkelijk, veel conflicten en de hoofdpersonen zijn ook niet bepaald modelburgers.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Juh, wacht nu al een paar jaar op het nieuwe deel
smile.gif

Als het goed is komt deel 5 binnenkort uit inderdaad. Ik heb gelukkig een vriend die alle delen engels in paperback heeft. Helaas roteren zijn boeken, zodat ik even moet wachten op het volgende deel.

Ik vraag me overigens wel af in hoeverre Martins boeken herleesbaar zijn, aangezien het bij hem voor een deel om de plot-twisten gaat. Afgezien van deel 1 dan, die blijft mooi om te lezen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid