Spring naar bijdragen

In welk boek ben je nu bezig? [2]


Aanbevolen berichten

-De gecijferde mens - John Allen Paulos (wiskunde zo als je het niet op school hebt geleerd, alledaagse gebeurtenissen in een leuk wiskundig perspectief geplaatst

-Een stapel O.B.Bommel boeken (M Toonder) Na aanleiding van een topic hier)

- Harry Potter deel 7 (ik wilde nu eindelijk toch ook wel eens weten waar al die heisa om was)

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 447
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Ik ben in de Bijbel bezig yes.gif Eerst wilde ik het van begin tot einde lezen, maar ik zag al snel in dat dat niet ging werken, dus nou doe ik het slim. Ik lees de stukken die het toegankelijkst zijn, bijvoorbeeld de Evangelieeen en de verhalen die ik al sinds mijn jeugd ken, zoals over Simson en Ruth enzo. Al het taaie bewaar ik voor later widegrin.gif Wat ik nu al heb gelezen: Genesis, Exodus, Ruth, Jona, Habakuk, alle vier de Evangelien, Handelingen der Apostelen, de brief van Paulus aan de Romeinen, de eerste brief van Petrus. Gedeeltelijk heb ik Richteren, Jozua, Deutorodinges, Job en Ester gedaan.

Als volgende ga ik denk ik de "kleine" profeten... afwerken widegrin.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb vorige week een boek besteld, die afgelopen woensdag binnen kwam... ik ben woensdag avond begonnen met lezen en ik was donderdagavond klaar! Dat is echt een bijzonder wonder in mijn geval, lezen is niet mijn stekste kant (dyslexie)...

*trom geroffel*

de tabaksbruid

Echt een boek voor mij, ik heb er soms erg om moeten lachen hoe dingen verwoord werden enzo... Verder ben ik wel een dromer en sprak dit boek zeker aan! Ik ben gister begonnen om het nog eens te lezen (doordat ik dyslexie heb, lees ik vaak over dingen heen die ik dan bij de tweede keer wellicht als "nieuw" lees) knipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid