Spring naar bijdragen

In welk boek ben je nu bezig? [2]


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 447
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:

Ik ben nu twee boeken tegelijk aan het lezen. Ik ben nog bezig in De Vliegeraar van Khaled Hosseini en in Nacht van Elie Wiesel. De tweede ga ik al eerste uitlezen en dan ga ik pas weer verder met De Vliegeraar.

Laatst De Vliegeraar bij de AH gekocht, alleen nog lezen widegrin.gif

Nu Thomas Rosenboom - Publieke werken

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Geen idee, nog niet gelezen Machiavelli.

Hij ligt bij de Albert Heijn rofl.gif

Quote:

En ik ben ook populair, toch niet overrated
smile.gif

Dat zijn twee statements die ik niet zo zou kunnen nazeggen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Boeiend; Jij gaat naar de Bruna, of een ander groot concern...

Groot concern ja. Maar dan liever wel een boekhandel en niet de Bruna.

Als een boek door praktisch heel Nederland wordt gelezen en bij een supermarkt(!) ligt, zegt mij dat al heel veel over de inhoud en kwaliteit.

Noem mij elitair, maar he, that's me.

Quote:

En jij niet, anderen wel
big-smile.gif

Dat weet ik. Ik kijk dan ook met grote minachting naar dat soort mensen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb

tegenwoordig is het ook een beetje een trend geloof ik, om boeken en films die populair zijn en prijzen hebben gewonnen 'overrated' te vinden.. is stoer ofzo.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

tegenwoordig is het ook een beetje een trend geloof ik, om boeken en films die populair zijn en prijzen hebben gewonnen 'overrated' te vinden.. is stoer ofzo.

Oh, het is bij mij gewoon ouderwets elitair gedrag van iemand die zichzelf graag als beschaafd ziet.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

en anderen als barbaars.
smile.gif

Niet iedereen, maar inderdaad, velen zou ik als barbaren willen betitelen.

Mocht het je geruststellen, ook ik ben in veel opzichten nog barbaars.

Quote:

Maar ja, zo kun je het ook noemen idd..

Dat doe ik dan ook en zie het als iets volkomen verschillend van pretenties die betrekking hebben op stoerheid.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Waarom zou een boek dat veel gelezen wordt en waarvan ook een enigszins populaire verfilming wordt gemaakt niet goed kunnen zijn? Alsof de schrijver vooraf wist hoe succesvol de boeken zouden worden. Dat die boeken vervolgens ook bij supermarkten liggen is de schrijver (en dus de inhoud ervan) niet aan te rekenen.

Die overdreven obscuriteit van sommige schrijvers is ook achterlijk. Ze zijn niet voor niets obscuur gebleven: ze leveren namelijk vaak gewoon crap.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid