Spring naar bijdragen

John Mayer - Where The Light Is


Aanbevolen berichten

sinds gister in het bezit van deze dvd, en toen ik em zag was ik echt even sprakeloos. Wat een show! John Mayer is live echt geniaal, zo onwijs goed! Echt de beste live show die ik tot nu toe gezien hebyes.gif Het maakt mijn wens om er zelf een keer bij te mogen zijn alleen maar groter!!

Echt een topartiest!

Nog meer mensen die de dvd in bezit hebben, of een mening hebben over John Mayer?

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb

hij had een mooi verhaal over religie (youtube).

Ondertussen, zag ik toen hij een senator op bezoek had, een vrijmetselarij handdruk geven.

Dat is dus hypocriet, want vrijmetselarij is ook religie.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb

Quote:

[...]Nee, dat is het niet.

In de VM traditie, wordt Jezus en allerlei goden aangeroepen, afhankelijk van het level.

Dat is dus wel religie.

Men kan hier een definitie oorlog van maken, maar voor mij persoonlijk, is het net zo goed religie als welk ander kerkgenootschap, waar mystiek, symboliek (zoals het alziend oog) en protocol hoogtij vieren.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

John Mayer waardeer ik erg. De betreffende dvd heb ik nog niet gezien. Is het een nieuwe?

Jup, Opgenomen in het Nokia Theatre in Los Angeles afgelopen december.

Het is echt een aanrader. Wat een geweldige show zeg, als je zo live kan spelen en zingen dan zijn er superlatieven tekort. Echt geweldig.

Eerst speelt ie een aantal nummers acoustisch, waarvan Free Fallin', die nu als single uit is gebracht en waarvan ik hoop dat ie hoge ogen gaat gooien. Het is een geweldig mooi nummer en erg sterk gespeeld en gezongen. Ook 'In your atmosphere' is erg mooi. Vervolgens kleedt ie zich gauw even om en speelt ie een nummer of acht met het John Mayer Trio (John Mayer, Steve Jordan en Pino Palladino), daarna weer even gauw omkleden en dan nog een stuk of negen nummers met zijn eigen band.

Briljant optreden van een grote artiest. Plus geweldig gitaarwerkyes.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid