Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Quote:

Dat wel, maar niet naar Madonna.

Kieskeurig?

Laat maar zien hoe je dat kunt verantwoorden...


Samengevoegd:

Quote:

[...]

Dus je spreekt over jezelf in koninklijk meervoud?

Gaan we ook nog iets doen om te laten zien dat we betere dingen te doen hebben dan artiesten lasteren? Gaan we leren om op respectvolle manieren een dialoog aan te gaan met mensen waarmee we een verschil van mening hebben? Gaan we die onvoorwaardelijke christelijke liefde bewijzen?

Deze brief gaat helemaal niet over jouzelf. Hij gaat over een bepaald soort "gristenen" die jij blijkbaar veracht en waarvoor je je blijkbaar schaamt. Van mij mag je, maar wees er dan tenminste eerlijk over.

Ik spreek excuses uit namens mezelf maar ben verontrust over de dingen die gedaan zijn.

Zucht... mierenhupser

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Deze brief gaat helemaal niet over jouzelf. Hij gaat over een bepaald soort "gristenen" die jij blijkbaar veracht en waarvoor je je blijkbaar schaamt. Van mij mag je, maar wees er dan tenminste eerlijk over.

Misschien is Dost een mierenhupser, maar hij heeft overduidelijk gelijk hier. Dat je dat afdoet met "mierenhupser" is vrij hypocriet.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Sorry zeggen voor die bommelding en leugens vindt ik terecht, maar die act sloeg nergens op, ik kan me niet indenken dat zij om die afrikaanse kinderen veel meer geeft dan de gemiddelde Nederlander, zelfs zit ze de jeugd kapot te maken en mee te werken om de toekomstige huwelijken van de jongeren kapot te maken door haar vuile seksueel getinte acts.

Mee eens.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Sorry zeggen voor die bommelding en leugens vindt ik terecht, maar die act sloeg nergens op, ik kan me niet indenken dat zij om die afrikaanse kinderen veel meer geeft dan de gemiddelde Nederlander, zelfs zit ze de jeugd kapot te maken en mee te werken om de toekomstige huwelijken van de jongeren kapot te maken door haar vuile seksueel getinte acts.

..huwelijken gaan stuk door de acts van Madonna? Hoe gaat dat precies in zijn werk?

Heb nu bijvoorbeeld iets met een meisje, vertrekt volgende week voor een maandje naar de Dominicaanse Republiek.. nou, had liever dat ze fan was van Madonna dan haar een maand te moeten missen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

..huwelijken gaan stuk door de acts van Madonna? Hoe gaat dat precies in zijn werk?

Heb nu bijvoorbeeld iets met een meisje, vertrekt volgende week voor een maandje naar de Dominicaanse Republiek.. nou, had liever dat ze fan was van Madonna dan haar een maand te moeten missen.

Ze werkt eraan mee, ook al lijkt het iets dat in deze tijd onschuldig lijkt, omdat er tegenwoordig toch zoveel troep is dat je dat nog netjes vindt.

Als een jongen dingen gaat voelen voor een meisje en zulke troep ziet dan gaat hij het normaal vinden en het meisje ook zo zien, oftewel hij gaat het meisje ook als een lust object zien.

En als die jongen (die door zulke troep een vrouw als een lust object ziet) uiteindelijk een man wordt en met een vrouw gaat trouwen (die hij dan zo ziet) dan zal dat huwelijk kapot gaan omdat hij haar niet uitgekozen heeft om hoe ze is, maar haar om haar uiterlijk heeft gekozen.

En alle vrouwen die knap waren die zullen steeds minder mooi worden (Spr 31:30) en als dat het fundament is voor die man dan brokkelt het af met de jaren samen met haar schoonheid.

Ik zou zoiezo niet zo snel op het uiterlijk letten zoals ik eerder altijd deed.

- Ten eerste zal God me geven wat ik nodig heb, en ik hoop natuurlijk dat ze mooi zal zijn, maar boven alles is het belangrijker dat ze voor de Heer leeft en daarna ik.

- Ten tweede (denk ik) dat als je een vrouw krijg en die lief gaat hebben, ook al is die niet zo knap dat je die zoiezo mooi gaat vinden, door die liefde voor haarzelf.

En ik zou liever haar een maand missen, dan dat ze naar zo'n zangeres zou gaan en dat uit liefde voor haarzelf omdat ik niet wil dat ze beschadigingen oploopt in plaats van voor mezelf te kiezen om haar bij me te hebben.

Madonna is ook eigenaar van Siren Films ( link )

En een Siren is volgens mythen een halfgodin die heel mooi konden zingen en die heel knap waren en die op een rotsige eiland zaten en als schepen daar langs gingen werden ze verleid en liepen ze tegen de rotsen en daar werden ze door die Siren of Siren's gedood door de levenskracht eruit te zuigen.

Mij zegt dat al genoeg, dat het met haar totaal niet klopt.

( Link )

En dan heb je ook nog dit fimlpje: link

Er zullen wel mensen zijn dat deze man overdrijft, maar denk er alsjeblieft over na, satan is niet iemand die de hele dag in een luie stoel zit en chips zit te eten.

Hij probeert alles wat God gemaakt heeft kapot te maken en hij is slim, zoals je in de bijbel wel kunt zien.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Namens jezelf, maar niet voor iets wat je zelf hebt gedaan. Je biedt je excuses aan voor al die nepfiguren die hebben geklaagd over dat concert en die het lef hebben om zich net als jij christen te noemen.

Ik heb mezelf niet Christen genoemd, dat hebben anderen gedaan. Ik heb, bewust van mijn verbondenheid met een aantal mensen die onwaarheden hebben verspreid over Madonna's show, een gebaar gemaakt naar Madonna, via een aantal van haar fans. Goedgelovig heeft de pers ingelicht.

Ik ga er niet vanuit dat de mensen die de valse info over Madonna hebben verspreid nepfiguren zijn. Dat deze mensen zich Christen noemen en zo ruim met de waarheid om gaan enj er zelfs een een bommelding doet, vond ik verontrustend.

Het leek me goed om op een luchtige manier, maar met een serieuze ondertoon, een signaal te geven.

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid