Spring naar bijdragen

Niet zonder muziek kunnen...


Aanbevolen berichten

Quote:

Ja hoor, we zijn met de band nu bezig met de eerste demo opnames, zodra er wat klaar is en de buma rechten zijn dichtgetimmerd, plaats ik wel ff iets op de site.

Zal zometeen ook ff wat posten van een van de koren.

Uhm... Ff om de crew wat werk te besparen:

Waar posten we de mp3's?
puh2.gifknipoog_dicht.gif

Je kan de nummers tot een jaar na de release aanmelden. Ben ook lid van die maffia bende.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik luister vrij veel muziek, maar heb soms ook dagen dat ik helemaal niet luister.

Ik luister ook heel regelmatig muziek zonder andere dingen te doen - muziek als enige bezigheid dus. Soms onder het genot van een biertje of een jointje, maar meestal gewoon, 'clean'.

Ik vind het heerlijk om gewoon te zitten en te luisteren...

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik kan zonder muziek. Daar is dan ook alles mee gezegd. Als ik doof zou worden, zou ik het overleven, in die zin! Het geen muziek meer kunnen horen zou misschien een zwaarder kruis voor me zijn dan de communicatiemoeilijkheden die het op zou leveren.

Vieringen in de kerk zonder muziek zijn goed te pruimen (doordeweeks is het nagenoeg altijd zo), maar mét is leuker, zeg maar. Die uitdrukking 'zingen is dubbel bidden' is geen loze term voor mij. En dan m.n. het meer meditatieve, simpele spul (psalmtoon, vaste gezangen, of bijv de heiligenliturgie gisteren in de wijdingsviering van CvW - maar dat laatste is wel niet bepaald dagelijkse of wekelijkse koek voor mij)

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb

Muziek is het verschil tussen mens en dier, het is de taal van de ziel, en overigens hou ik staande dat God viool speelt.

Overigens onderschrijf ik wat Sacerdos zegt: in de stilte klinkt prachtige muziek.

widegrin.gif ehm, is dat voldoende antwoord op de vraag?

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid