Spring naar bijdragen

Guitar Hero 3


Aanbevolen berichten

Hey,

In een vorig forum leide eht onderwerp een beetje af naar de volgende vraag:

Is Guitar Hero 3 duister of niet? (Los gezien van bepaalde duistere teksten die hier in voor komen)

Ik zal t n beetje toelichten. De basis van het spel is onschuldig, je drukt op een paar knopjes en je speeld een liedje... Maar de duisternis begind al in het menu. Doodshoofden, skeletten en andere duisteren figuren zijn uitgebeeld.

Dan heb je het spel bijna uitgespeeld, beland je in de hel en probeer je de duivel te verslaan in een gitaar battle. Nu is dat per graphics etc. niet realistisch gedaan dat je een horror verhaal krijgt xD, maar het principe is er...

Ik zou graag van iedereen wel ns willen horen wat je hier over vind. (Liever niet van die berichten met alleen: \"Ik ken Guitar Hero 3 niet\" want die berichten vind ik nogal nutteloos en daar raakt het forum nutteloos vol van xD) maarja...

Ow jaah, ik vraag dit ook aan evangelische en protestanten want die zijn (volgens mij) wat critiser op die details die zijn uitgebeeld (Doodskoppen in menu etc.) als anderen. (Dit weet ik niet zeker maar dat is me een beetje opgevallen en dit heb ik zelf ook als evangelische).

Ow jaah, nog 1 minpunt van GH3:

Het is SUPER verslavend. Daar spreek ik uit ervaring. En ik denk dat iedereen het er wel over eens is dat dat soort verslavingen als gameverslaving niet goed zijn.

Maar ook los daarvan, laat horen wat je er van vind. =]

God bless! =D

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Hey,

In een vorig forum leide eht onderwerp een beetje af naar de volgende vraag:

Is Guitar Hero 3 duister of niet? (Los gezien van bepaalde duistere teksten die hier in voor komen)

Ik vind van niet. Het is een spelletje met knopjes met wat parodie beelden van rock bands.

Quote:
Ik zal t n beetje toelichten. De basis van het spel is onschuldig, je drukt op een paar knopjes en je speeld een liedje... Maar de duisternis begind al in het menu. Doodshoofden, skeletten en andere duisteren figuren zijn uitgebeeld.

Ik vind het een karikatuur van het rockwereldje. Maar ik kan begrijpen dat het duister over komt.

Quote:
Dan heb je het spel bijna uitgespeeld, beland je in de hel en probeer je de duivel te verslaan in een gitaar battle. Nu is dat per graphics etc. niet realistisch gedaan dat je een horror verhaal krijgt xD, maar het principe is er...

Ken ik niet. Maar zoveel heb ik het niet gespeeld.

Quote:
Ow jaah, ik vraag dit ook aan evangelische en protestanten want die zijn (volgens mij) wat critiser op die details die zijn uitgebeeld (Doodskoppen in menu etc.) als anderen. (Dit weet ik niet zeker maar dat is me een beetje opgevallen en dit heb ik zelf ook als evangelische).

Ik ben evangelisch en dus protestants.

Evangelo's en refo's zullen dit denk ik idd sneller fout vinden vermoed ik.

Ik zelf heb er niet zoveel moeite mee.

Quote:
Ow jaah, nog 1 minpunt van GH3:

Het is SUPER verslavend. Daar spreek ik uit ervaring. En ik denk dat iedereen het er wel over eens is dat dat soort verslavingen als gameverslaving niet goed zijn.

Ik vind het grote minpunt dat guitar hero 3 helemaal niks met echt gitaar spelen te maken heeft. knipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Ik zal t n beetje toelichten. De basis van het spel is onschuldig, je drukt op een paar knopjes en je speeld een liedje... Maar de duisternis begind al in het menu. Doodshoofden, skeletten en andere duisteren figuren zijn uitgebeeld.

Tja... Ik vinds het meer een beetje een parodie op de hele rockscene (wat wel grappig is). Net als die filmpjes tussendoor als je bepaalde niveaus afhebt. Dat kan je toch niet serieus nemen?

Quote:
Dan heb je het spel bijna uitgespeeld, beland je in de hel en probeer je de duivel te verslaan in een gitaar battle. Nu is dat per graphics etc. niet realistisch gedaan dat je een horror verhaal krijgt xD, maar het principe is er...

als God of Rock de duivel verslaan smile.gif

Ik vind het wel leuk knipoog_dicht.gif

Quote:
Ow jaah, nog 1 minpunt van GH3:

Het is SUPER verslavend. Daar spreek ik uit ervaring.

nope... De gitaren staan hier al weer wat maandjes in de kast, totdat we weer een keertje zin/tijd hebben (of de nieuwe versie uitkomt en ik eindelijk kan gaan drummen widegrin.gif ). Totaal niet verslavend wat mij betreft.

Da's dus vrij subjectief. Maar als het inderdaad een verslaving wordt, kan je er maar beter vanaf blijven.

Quote:
Maar ook los daarvan, laat horen wat je er van vind. =]

Ik vind het een geweldig spel voor iedereen die te lui is om echt gitaar te leren spelen zoals ik puh2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Hmmm.. Ik blijf het tog vreemd vinden dat ik zon beetje de enige ben die Guitar Hero 3 duister vind. Enne, ik let er nooit echt op of het stam + t is... Sorry als het je lastig valt.
puh2.gif

Hmmm... Persoonlijk vind ik het belangrijker om een beetje op spelling te letten dan om achter elke boom een demoon te zoeken.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Nja, moet je zelf weten hea
puh2.gif

Maar is er verder echt niemand die het spel ook maar n beetje duister vind? =]

Nope, ik zeg alleen 'welkom in de muziekwereld waar gitaren het klankenspectrum domineren'. knipoog_dicht.gif

Het beste wat ik je kan adviseren is een fikse korrel zout, altijd je ogen open te houden en als je je belemmert voelt in je relatie met God je omdraaien en niet meer terugluisteren/kijken.

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid