Spring naar bijdragen

Stof eten?


Aanbevolen berichten

Als ik de slang zie als satan.. ik geloof wel dat de satan door mensen kan spreken.

Mensen kunnen satans woorden of Gods woorden spreken.

Matt. 16

22 En Petrus nam Hem terzijde en begon Hem te bestraffen, zeggende: Dat verhoede God, Here, dat zal U geenszins overkomen! 23 Doch Hij keerde Zich om en zeide tot Petrus: Ga weg, achter Mij, satan; gij zijt Mij een aanstoot, want gij zijt niet bedacht op de dingen Gods, maar op die der mensen.

Spr 18,21

Dood en leven zijn in de macht der tong, wie aan haar toegeeft, zal haar vrucht eten.

Jac. 3

2 Want wij struikelen allen in velerlei opzicht; wie in zijn spreken niet struikelt, is een volmaakt man, in staat zelfs zijn gehele lichaam in toom te houden. 3 Als wij paarden de toom in de bek leggen, zodat zij ons gehoorzamen, kunnen wij ook hun gehele lichaam besturen. 4 Zie, ook de schepen, ofschoon zij zo groot zijn en door sterke winden voortgedreven worden, worden door een zeer klein roer gestuurd, waarheen maar het believen van de stuurman wil. 5 Zo is ook de tong een klein lid en voert toch een hoge toon. Zie, hoe weinig vuur een groot bos in brand steekt. 6 Ook de tong is een vuur, zij is de wereld der ongerechtigheid; de tong neemt haar plaats in onder onze leden, als iets, dat het gehele lichaam bezoedelt en het rad der geboorte in vlam zet, terwijl zij zelf in vlam gezet wordt door de hel. 7 Want alle soorten van wilde dieren en vogels, van kruipende dieren en zeedieren worden bedwongen en zijn bedwongen door de menselijke natuur, 8 maar de tong kan geen mens bedwingen. Zij is een onberekenbaar kwaad, vol dodelijk venijn. 9 Met haar loven wij de Here en Vader en met haar vervloeken wij de mensen, die naar de gelijkenis Gods geschapen zijn: 10 uit dezelfde mond komt zegening en vervloeking voort. Dit moet, mijn broeders, niet zo zijn. 11 Doet soms een bron uit dezelfde ader zoet en bitter water opwellen? 12 Kan soms, mijn broeders, een vijgeboom olijven of een wijnstok vijgen opleveren? Evenmin kan een zilte bron zoet water geven.

Mar 11,23

Voorwaar, Ik zeg u, wie tot deze berg zou zeggen, hef u op en werp u in de zee, en in zijn hart niet zou twijfelen, maar geloven, dat hetgeen hij zegt geschiedt, het zal hem geschieden.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Als ik de slang zie als satan.. ik geloof wel dat de satan door mensen kan spreken.

Mensen kunnen satans woorden of Gods woorden spreken.

Matt. 16

22 En Petrus nam Hem terzijde en begon Hem te bestraffen, zeggende: Dat verhoede God, Here, dat zal U geenszins overkomen! 23 Doch Hij keerde Zich om en zeide tot Petrus: Ga weg, achter Mij, satan; gij zijt Mij een aanstoot, want gij zijt niet bedacht op de dingen Gods, maar op die der mensen.

Spr 18,21

Dood en leven zijn in de macht der tong, wie aan haar toegeeft, zal haar vrucht eten.

Jac. 3

2 Want wij struikelen allen in velerlei opzicht; wie in zijn spreken niet struikelt, is een volmaakt man, in staat zelfs zijn gehele lichaam in toom te houden. 3 Als wij paarden de toom in de bek leggen, zodat zij ons gehoorzamen, kunnen wij ook hun gehele lichaam besturen. 4 Zie, ook de schepen, ofschoon zij zo groot zijn en door sterke winden voortgedreven worden, worden door een zeer klein roer gestuurd, waarheen maar het believen van de stuurman wil. 5 Zo is ook de tong een klein lid en voert toch een hoge toon. Zie, hoe weinig vuur een groot bos in brand steekt. 6 Ook de tong is een vuur, zij is de wereld der ongerechtigheid; de tong neemt haar plaats in onder onze leden, als iets, dat het gehele lichaam bezoedelt en het rad der geboorte in vlam zet, terwijl zij zelf in vlam gezet wordt door de hel. 7 Want alle soorten van wilde dieren en vogels, van kruipende dieren en zeedieren worden bedwongen en zijn bedwongen door de menselijke natuur, 8 maar de tong kan geen mens bedwingen. Zij is een onberekenbaar kwaad, vol dodelijk venijn. 9 Met haar loven wij de Here en Vader en met haar vervloeken wij de mensen, die naar de gelijkenis Gods geschapen zijn: 10 uit dezelfde mond komt zegening en vervloeking voort. Dit moet, mijn broeders, niet zo zijn. 11 Doet soms een bron uit dezelfde ader zoet en bitter water opwellen? 12 Kan soms, mijn broeders, een vijgeboom olijven of een wijnstok vijgen opleveren? Evenmin kan een zilte bron zoet water geven.

Satan is niet bedacht op de dingen God maar op de dingen der mensen, zou een duidelijke clue moeten zijn.

Hoe dan ook, ik ben het discussiëren hier zat, ik zal de voorbeeldchristenen zoals Machiavelli, Olorin en Cornelius een gunst doen en nokken, maar wie ik daarmee vooral een gunst doe ben ik zelf. Ik kwam hier alleen maar voor een interessant gesprek, doch dat zit er niet in blijkbaar!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Zijn er nu geen afgoden / slangen meer?

Afgoden van nu die stof/mensen eten? Als je ze kent noem ze maar. Maar in de tijd van Mozes gingen de volken van vroeger hun kinderen offeren aan hun Goden.

Leviticus 20

1 De HEER zei tegen Mozes: 2 ‘Zeg tegen de Israëlieten: “Wanneer een Israëliet of een vreemdeling die in Israël woont een van zijn kinderen aan Moloch offert, moet hij ter dood gebracht worden; het volk moet hem stenigen. 3 Ikzelf zal mij tegen zo iemand keren en hem uit de gemeenschap stoten, omdat hij een van zijn kinderen aan Moloch heeft geofferd en daarmee mijn heiligdom heeft verontreinigd en mijn heilige naam heeft ontwijd. 4 Mocht het volk oogluikend toestaan dat zo’n man zijn kinderen aan Moloch offert en hem niet ter dood brengen, 5 dan zal ik mij tegen die man en zijn familie keren. Ik zal hem en allen die zich met hem en met Moloch inlaten, uit de gemeenschap stoten. 6 Ook wie zich met geesten en schimmen inlaat zal ik straffen en uitstoten. 7 Zorg ervoor dat jullie heilig zijn, en blijf heilig, want ik ben de HEER, jullie God.

De Veroordeelde afgoden komen ook voor in het levensverhaal van Jeremia. Zie hier, de Israelieten deden aan afgodenarij offerden hun kinderen op aan niet-goden. Maar wat als vloek is geworden voor de Goden, het stof eten.

Jeremia 19

3 Luister naar de woorden van de HEER, koningen van Juda en inwoners van Jeruzalem. Dit zegt de HEER van de hemelse machten, de God van Israël: Ik zal zulk onheil over deze stad brengen dat de oren van wie ervan hoort zullen tuiten. 4 Want ze hebben mij verlaten, ze hebben deze plaats geschonden en er wierook gebrand ter ere van andere goden, die zij, hun voorouders en de koningen van Juda nooit hebben gekend. Ze hebben deze plaats doen druipen van onschuldig bloed 5 en er offerplaatsen gebouwd om hun kinderen als offer voor Baäl te verbranden. Dat heb ik nooit geboden, nooit gezegd en nooit gewild. 6 Daarom, de dag zal komen – spreekt de HEER – dat deze plaats niet meer Tofet of Hinnomdal wordt genoemd, maar Moorddal.


Samengevoegd:

Quote:

[...]

Zijn er nu geen afgoden / slangen meer?

Molech schijnt trouwens in het geheim aanbeden te worden door de internationale vrijmetselaren.

Alex Jones had daar een documentaire over gemaakt.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Molech schijnt trouwens in het geheim aanbeden te worden door de internationale vrijmetselaren.

Als dat in het geheim zou gebeuren, hoe weet jij dat dan?

Lijkt me ook niet echt geheim meer als je het op een forum zet en als er zelfs een docu over is...

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Als dat in het geheim zou gebeuren, hoe weet jij dat dan?

Lijkt me ook niet echt geheim meer als je het op een forum zet en als er zelfs een docu over is...

Het zou een geheim juist moeten zijn. Maar dankzij internet en anderen die zich er in hebben verdiept hebben de waarheid aan het licht weten te brengen en is het geheim uitgelekt.

Google of youtube maar als je mij niet gelooft.

Molech, Bush, NWO, Freemasonary, Vrijmetselarij.

Hier een artikel.

Christians Demand Bush be Impeached for Worshiping Satan

04-30-2007

link

(MANCHESTER, NH) -- A Christian based group known as the Christian’s Liberation Movement has concluded that George W. Bush is a fake Christian and worships Satan. The group is demanding his impeachment not only for his crimes against humanity but for lying to the American people about his worship of Satan. It is highly doubtful that George W. Bush would have been elected President two times had the American people known about his secretive worship of Satan. Although this claim might seem difficult to believe, when one looks at the secret societies that George W. Bush has been involved with it becomes clear that George W. Bush is anything but a good Christian man.

"There is no question that George W. Bush worships Satan," proclaims Lee Rogers spokesman for the group.

"George W. Bush and any other member of the administration that secretly worships Satan should be removed from office immediately. It is one thing if Bush openly announced that he worshiped Satan and was elected, but the fact that Bush poses as a Christian and secretly worships Satan is deeply offensive to the moral values of Christians," Rogers continues.

Evidence of George W. Bush’s worship of Satan is clear when one considers the secret societies that he is affiliated with. These include Skull and Bones as well as the Bohemian Club. Both organizations are confirmed to be heavily involved with Satan worship.

Link

link

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Afgoden van nu die stof/mensen eten? Als je ze kent noem ze maar. Maar in de tijd van Mozes gingen de volken van vroeger hun kinderen offeren aan hun Goden.

Bakerpraatjes om mensen op het "rechte" (dwz. vnlk genocidale) pad te houden van de God v moord en doodslag Jaweh en afsplitsingen daarvan zoals Allah. Lees je bijbeltje maar na: Moloch in zijn overdreven vorm was nog altijd liever dan Jaweh.


Samengevoegd:

Verdere toelichting: Stel: je hebt net een amelekietbaby'tje bij zijn beentjes gepakt en tegen de muur doodgeslagen. Hoe zorg je dat je jezelf die avond nog in de spiegel aan kunt kijken? Antwoord: verzin eoa lulverhaaltje over mensenoffers. Dat doen varkens al sinds mensenheugenis. Demoniseren noemen ze dat.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 3 weeks later...

Quote:

[...]

Zou dit ook over mensen gaan?

Jes 65

25 De wolf en het lam zullen tezamen weiden en de leeuw zal stro eten als het rund, en de slang zal stof tot spijze hebben; zij zullen geen kwaad doen noch verderf stichten op gans mijn heilige berg, zegt de HERE.

Dat zou dan betekenen dat de slang in de nieuwe wereld nog steeds menselijke slachtoffers kan maken.

Maar was tegen die tijd de oorspronkelijke slang niet vernietigd?

Interessante redenatie overigens.

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid