Spring naar bijdragen

Concerten


Aanbevolen berichten

Morph, je weet hoe ik hierover denk puh2.gif

En dacht dat 'Tellica deze zomer ook nog langskwam?


Samengevoegd:

Mijn lijstje voor nu, worden er meer natuurlijk big-smile.gif

Anthrax / God Forbid / DevilDriver / August Burns Red - 01 juli 2009 (paard van troye, den haag, superlocatie... familiare setting bijna!)

Crosby, Stills & Nash - 06 juli 2009

Nine Inch Nails - 08 juli 2009

Pearl Jam - 13 augustus 2009

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Ik heb geen heel directe plannen, maar Muse komt naar Nederland, dus dat is wel verleidelijk. Verder wil ik zoveel bands nog live zien. ;/

Ja, goed dat je dit nog even zegt. Ik vis namelijk echt altijd achter het net met dit soort dingen. En nu wil ik ein-de-lijk wel eens naar Muse.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Ja, goed dat je dit nog even zegt. Ik vis namelijk echt altijd achter het net met dit soort dingen. En nu wil ik ein-de-lijk wel eens naar Muse.

Als ik op een of andere manier tóch ga, zie ik ze voor de vierde keer. smile.gif Pinkpop 2004 zullen ze voor mij echter waarschijnlijk niet overtreffen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Die heeft een aardige credder voor me geregeld
clown.gif
Tss
puh2.gif

Sjonge, dat is wel ontzettend super aardig van hem hè? big-smile.gifwidegrin.gif

Waarschijnlijk ligt dat gewoon aan zijn karakter yes.gif


Samengevoegd:

Quote:

Morph, je weet hoe ik hierover denk
puh2.gif

Dat lijkt mij steenkoud smile.gifknipoog_dicht.gif

De een gaat voor muziek, de ander voor de persoon, en ik ga voor beide widegrin.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Harstikke aardig
clown.gif

Echt heel aardig yes.gif Zulke joesers zou je meer moeten hebben big-smile.gifdance.gif

Quote:

Tis dat je niet wil knuffelen
knipoog_dicht.gif

Waar is de kots-smiley.... noparty.gif

Ow, hier: kots.gif

knipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 3 weeks later...

Yup. Alleen is dat concert al uitverkocht. Bij NSJ hebben ze de onhebbelijkheid om concerten van Grote Namen apart te verkopen. NSJ toegeng plus extra tarief om daar bij te zijn.

Nouja, er blijft genoeg leuks over smile.gif De sfeer alleen al is naar mijn mening het bezoek waard.

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid