Spring naar bijdragen

Punk en aanverwanten


Aanbevolen berichten

ik ben een groot liefhbber van The Clash, The Ramones, Social Distortion, Minor Threat en bewonderaar van de postpunk explosie eind jaren 70 met voortreffelijke bands als The Cure, Joy Division, en Echo And The Bunnymen...voor darkwave en aanverwanten is er al een topic, maar ik wil in dit topic aandacht voor punk en postpunk/new wave

laatste aanschaf in dit genre: The police-Outlandos d'Amour....hoewel Sting klinkt alsof hij expres te kleine onderbroeken aandoet vind ik het een leuke cd, vooral de reggae achtige arrangementen.....ik geloof dat er hier wel wat kenners rondlopen, heb The singles van The Clash, maar wat is nou een goed studioalbum van deze heren....

(als dit topic niet mag zie ik dat dan wel)

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 62
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:

Dead Kennedy's inderdaad. En als je toch in de buurt zoekt, denk eens aan Black Flag, Sonic Youth, en Big Black.

Henry Rollins Band!


Samengevoegd:

Heb hier nog een LP staan van 'Nobody Special' een vroege christelijke punker.

Laten we vooral de 'No Longer Music' band niet vergeten, van Steiger 14.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid