Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Wij houden hier thuis van Korenslag! Het is het enige programma dat ik trouw kijk, want a) ik hou van zingen, en B) ik hou van koortjes. Kijken jullie het ook?

Mijn favorieten:

- Leeuwenhart

- Fontys Jazz Choir

- The Pentecost Revival Choir

Volgens mij komen deze drie ook wel tegenover elkaar te staan in de finale.

link

Link naar bericht
Deel via andere websites

Leeuwenhart (dirigent Tijs Krammer) moet ik niet, want ik heb les gehad van Tijs, en dat is een vrucht van de eikenboom, net als, hoewel in mindere mate, de dirigent van Fontys; Hans van den Brand. Die is wel weer erg goed in jazz... Be Sharp is ook wel een kanshebber (ook Hans van den Brand, overgenomen van, zo uit het hoofd, Jetze Bremer). In ieder geval leuk om André Bijleveld (ha die collega!) eens in deze setting te zien. André is o.m. dirigent van Benediction en Gospel Boulevard, en een ontzettende toffe gast! Geeft leuke workshops. (Hoewel ik liever mijn eigen workshops heb widegrin.gif )

Link naar bericht
Deel via andere websites

Andre is mijn dirigent bij Benediction.

Ik was afgelopen zaterdag bij de opnames, wat zag hij eruit.

Uitzending van die aflevering is op 3 januari. Moet je maar opletten.

Afgelopen zaterdag Leeuwenhart, Dutchmen, en Een pop rock koor uit harderwijk gehoord.

Ik zal de uitslag niet verklappen, maar hij was volgens mij terecht.

@ Vegaloog:

Ik ben ineens benieuwd naar je "identiteit" als je Andre "collega" noemt.

Wellicht dat ik je ken?

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid