Spring naar bijdragen

Wie is de mol?


Gast Anon_phpbb

Aanbevolen berichten

party.gif

Toen ik voor het eerst de foto zag wist ik zeker dat het Viviënne was, nu weet ik zeker dat ze het niet is! widegrin.gif Ik verdenk Rick nu heel sterk. Ik vind hem net zo sneaky overal tussendoor glippen, met die grote lach van hem! Echte dikke mollenacties heb ik nog niet gezien van hem, dus dat maakt het wel een beetje ingewikkeld. Ik vind Dennis stiekem ook wel een beetje verdacht omdat hij net iets te eerlijk was aan het begin, en hij speelt het spel heel uitgekookt. Voor mij is hij of de mol of een überactieve speler!

Ik vind het land mooi. Leuk dat ze echt al een aantal afleveringen in die stad zitten, rond al dat gedoe van de titanic enzo. Ik vind de opdrachten ook echt weer leuk! Elk jaar gebeuren er weer nieuwe dingen, nieuwe opdrachten, de ouderwetse opdrachten, superfanatieke spelers, spelers die niet weten wat ze in het spel doen en een supersneaky mol. Ik hou gewoon van wie is de mol!! big-smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb

hihi ja ik ook .. vorig jaar was echt de leukste serie ever vond ik, dus het valt nu een heel klein beetje tegen ..

mn zusje vond dennis ook al verdacht .. ikzelf vind paula udonk wel mollerig, maar aan de andere kant ligt dat er dan ook wel weer heel erg dik op .. te dik ..

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

ikzelf vind paula udonk wel mollerig, maar aan de andere kant ligt dat er dan ook wel weer heel erg dik op .. te dik ..

Hmm, ja Paula! De vorige aflevering had ze al dat gedoe met die telefoon en de walki-talki's enzo.. Is toch een beetje verdacht. Maar, net wat jij zegt, het ligt er zo dik bovenop! verbaasd.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nou ja, als je het moldagboek leest (heb ik toevallig een keer gedaan) dan staat daar het woord 'tricky' in. Er is maar één iemand die dat in de serie ook regelmatig (of überhaupt eigenlijk) gebruikt: Sebastiaan. Dus dat is ook typisch.

Link naar bericht
Deel via andere websites

In de foto waar iedereen opstaat en waar iedereen afgaat als ze eruit liggen, daar staat Froukje met een sjaal om in de vorm van de M.. miss btje ver gezocht, maar miss ook wel een hint.

Vind Paula en Anniek erg opvallend dingen fout doen... typische mollenstreken, maar aan de andere kant ligt het er gewoon te dik bovenop

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 month later...
Gast Anon_phpbb

ik zit al weken op anniek .. vind haar echt een slechte mol. Wie denk jij?

vond het trouwens wel gaaf dat ze naar Jordanië gingen .. zag er echt mooi uit daar.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja echt super!!

Ik vind het zo lastig, ik wist het gewoon echt niet, ook niet toen Vivienne de winnaar was. Ik vind Anniek wel verdacht, maar ik denk dat Jon het is...

Maar aan de andere kant weet ik het gewoon niet. Anniek verziekt echt alles, en dat lachje van haar! Maar toch vind ik Jon verdachter denk ik (John de Molpuh2.gif)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Jon de Mol was bij mij ook al opgevallen ja knipoog_dicht.gif

Maar ik denk Anniek.

Toen Vivienne te horen had gekregen dat ze gewonnen had, ben ik op gaan letten toen Jon en Anniek binnen kwamen. Als je zoiets te horen heb gekregen, dan lijkt mij het meest logisch dat je dan veel kijkt naar degene die jouw mol is. Vivienne keek erg veel naar Anniek en minder naar Jon, daarom denk ik dat Anniek de mol is.

Dat weglatend heb ik geen flauw idee. Jon veroorzaakt veel chaos en onduidelijk en bij Anniek is het lastig of ze het met opzet verpest of dat ze echt zo dom is knipoog_dicht.gif

@M-iriamxx: link

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik zit dus ook elke week trouw te kijken, en ik zit ongeveer vanaf de helft van de serie (afl. 5/6) op Anniek. In de opdracht met de boodschappen gooide ze nèt even nog dat laatste superdure artikel in de kar (terwijl 10 seconden ervoor gezegd werd dat ze dat niet moest doen), 'thank you' bij de graftombe, bij de trein haalde zij als enigste geen geld binnen, dat soort dingen! Dus ik ben er eigenlijk heilig van overtuigd dat zij de mol is.

De afgelopen aflevering heeft mij wel een klein beetje het gevoel gegeven dat ik niet juist zit. Ik heb namelijk de volgende theorie verzonnen:

Vivienne zat heel de tijd op Jon, echt afleveringen lang. In deze finalieaflevering zag je dat ze heel erg aan het twijfelen was (dus zou ze ook nog op Anniek gestemd kunnen hebben, maargoed dat laat ik even buiten beschouwing) tussen Anniek en Jon. Het lijkt mij logisch dat zij toch veel op Jon gestemd heeft omdat ze natuurlijk al die eliminaties heeft doorstaan doordat ze toen ook op Jon zat, dus dan lijkt het me logisch dat je daarop vertrouwd.

Nu weten we ook wie de rest verdacht vond:

Vivienne: Jon

Anniek: Jon

Jon: Anniek

In dit geval zou het Jon dus wel moeten zijn, omdat als Jon gelijk had gehad (en hij daadwerkelijk alle vragen op Anniek ingevuld had, ipv op zichzelf), had hij wel gewonnen.

Helaaaas, maargoed, ik ga nog steeds voor Anniek clown.gif

Beetje naief, aangezien ik deze theorie bijna waterdicht vind. Help me er aub vanaf!

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb

Quote:

Ik zit dus ook elke week trouw te kijken, en ik zit ongeveer vanaf de helft van de serie (afl. 5/6) op Anniek. In de opdracht met de boodschappen gooide ze nèt even nog dat laatste superdure artikel in de kar (terwijl 10 seconden ervoor gezegd werd dat ze dat niet moest doen), 'thank you' bij de graftombe, bij de trein haalde zij als enigste geen geld binnen, dat soort dingen! Dus ik ben er eigenlijk heilig van overtuigd dat zij de mol is.

Ja precies.. ik dus ook. Ik vind het bijna saai worden omdat het al zo duidelijk is.. knipoog_dicht.gif

Quote:

De afgelopen aflevering heeft mij wel een klein beetje het gevoel gegeven dat ik niet juist zit. Ik heb namelijk de volgende theorie verzonnen:

Vivienne zat heel de tijd op Jon, echt afleveringen lang. In deze finalieaflevering zag je dat ze heel erg aan het twijfelen was (dus zou ze ook nog op Anniek gestemd kunnen hebben, maargoed dat laat ik even buiten beschouwing) tussen Anniek en Jon. Het lijkt mij logisch dat zij toch veel op Jon gestemd heeft omdat ze natuurlijk al die eliminaties heeft doorstaan doordat ze toen ook op Jon zat, dus dan lijkt het me logisch dat je daarop vertrouwd.

Nu weten we ook wie de rest verdacht vond:

Vivienne: Jon

Anniek: Jon

Jon: Anniek

In dit geval zou het Jon dus wel moeten zijn, omdat als Jon gelijk had gehad (en hij daadwerkelijk alle vragen op Anniek ingevuld had, ipv op zichzelf), had hij wel gewonnen.

Helaaaas, maargoed, ik ga nog steeds voor Anniek
clown.gif

Beetje naief, aangezien ik deze theorie bijna waterdicht vind. Help me er aub vanaf!

Ja.. zat ik ook al aan te denken, maar ja het kan net zo goed zijn dat het moeilijke vragen waren over de mol die Jon niet wist. En bovendien; Anniek zit ook op Jon, zogenaamd.. dus dan had zij moeten winnen, als Viviënne gespreid zou hebben.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja maar jongens, het is gewoon veel te veeeeeeeeeeeeeel te duidelijk, al die dingen!

Ze verziekt het inderdaad keer op keer, wel aardige mollenacties. Maar ik vind het wel weer iets voor haar dat ze dat inzet om de rest op het verkeerde been te zetten.

Het is gewoon té opvallend.

Jon daarentegen is ook erg aan het mollen, alleen doet het minder opvallend en heeft Anniek als bliksemafleider.

Link naar bericht
Deel via andere websites

In dat donkere huis, waar overal geld lag, zag hij geen hand voor ogen.. DUHH, mollen zijn blind!!

Hij heeft daar geen geld binnengebracht, met de opdracht met de telefooncellen heeft hij het verkeerd gezegd, op dat podium met die lichten en die woorden was hij ook behoorlijk dom bezig door elke keer de goede woorden te zeggen en met die laatste opdracht totaaaal de plank misgeslagen.

Verder inderdaad nooit duidelijk zijn, en chaos creeeren...

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid