Spring naar bijdragen

Gruwelijk gebrul


Aanbevolen berichten

Hoi,

De bedoeling van dit topic is, om de liedjes te laten horen (met verwijzing naar youtube of myspace ofzo), waarin jij vind dat de artiest geniaal grunt of screamt.

Laat elkander meegenieten big-smile.gif

Epica

De ath of a Dream

Vanaf 1:26 - 1:53

Komt erg goed tot z'n recht in dat nummer smile.gif

Cry for the Moon

2:48 - 3:15

Alhoewel dit een 1 meter sessie is, en de grunt niet zo goed zijn als op de cd, vind ik dit erg goed tot z'n recht komen smile.gif

Slechtvalk

Of Slumber and Death

Momenteel geen goeie video op youtube. Ik zal is kijken dat ik er is een upload smile.gif

Whispers in the Dark

Erg vermakelijk nummer. Strak gespeeld, ondank dat het het live is smile.gif

Nummer is sowieso erg vermakelijk om mee te krijsen knipoog_dicht.gifwidegrin.gif

Under a Moonlit Sky

Leuk origineel nummer, de schreeuw ligt lekker in de oren, en ik wordt altijd vrolijk van dit nummer smile.gif

Antestor

Betrayed

Twijfeltrekkend nummer. Desondanks erg goed gescreamed.

Die gozer heeft sowieso een erg lekkere scream smile.gif

Rites of Death

Heerlijk nummer smile.gif

Old Times Cruelty

Het beste nummer van Antestor imho. De overgang van clean vocals naar scream houd den mensch goed wakker; erg goed gedaan smile.gif

Via Dolorosa

Ook lekker nummer, weinig aan toe te voegen smile.gif

Zo, morgen komt er meer, ik ga nu slapen!

Wie volgt..??

Link naar bericht
Deel via andere websites

Sirenia - Lithium and a Lover. Dit nummer vind ik sowieso meesterlijk, hun eerste twee albums allebei eigenlijk helemaal (NEE, niet de laatste twee dat is echt bocht!). Dit is één van de eerste bands die ik mooi vond met grunts en Morten Veland mag er best zijn.

Scar Symmetry - Prototype Part II (Deus Ex Machina) Een van de laatste bands die ik ontdekt heb en hun grunts echt mooi vind. De man die aan het begin zingt is ook de man die grunt nosmile.gif

Een vrouw die zo kan brullen en schreeuwen is eng, maar voor hun muziek vind ik ze behoorlijk positief knipoog_dicht.gif

Meesterlijk nummer, van de meesters van de doomdeath, met een grunt die ik vind passen die zelfs een toegevoegde waarde heeft aan deze pure Verlatenheid.
Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
En natuurlijk kan niemand tippen aan Masonna

Wtf doet hij.. ?


Samengevoegd:

Quote:

Een van de laatste bands die ik ontdekt heb en hun grunts echt mooi vind. De man die aan het begin zingt is ook de man die grunt
nosmile.gif

Scar symmetry is meesterlijk smile.gif

Hij kon echt en goed grunten, en goed zingen.

Te idioot dat ze hem ontslagen boosrood.gif

Quote:
Een vrouw die zo kan brullen en schreeuwen is eng, maar voor hun muziek vind ik ze behoorlijk positief
knipoog_dicht.gif

Ik wist niet wat me overkwam nosmile.gifknipoog_dicht.gif

Wat een strot..

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 3 weeks later...

Quote:

Ik vind het nummer the whores trophy II qua geschreeuw beter, maar goed, die kan ik niet vinden.

Dan maar dit hippe nummer... Die schreeuwlelijk is trouwens tevens de vroegere zanger van ZAO, toen de band nog niet zo metalcore-achtig was als nu (periode van 'the splinter shards').

Heb jij de nieuwe A Plea For Purging al gehoord (A)

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...

Cookie Monster ><

brutal!

Maar echte muziek:

Becoming The Archetype ^^

Spirits Breeze [growls done by female]

http://www.youtube.com/watch?v=QlZdprofl.gifox8

The Spirit That Guides Us ^^


Samengevoegd:

Quote:

Cookie Monster ><

brutal!

Maar echte muziek:

Becoming The Archetype ^^

Spirits Breeze [growls done by female]

-ox8

The Spirit That Guides Us ^^

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid