Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 160
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Ik heb ervan gehoord, maar ik doe er maar niet aan mee. Zal weer veel te verslavend zijn puh2.gif

Meestal als ik met zoiets begin, doe ik eerst actief mee en daarna verwatert het enorm. Zo verging het mijn blogs op Hyves en Livejournal ook, haha!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

echt?
widegrin.gif

yes.gif

Quote:

Ik heb ervan gehoord, maar ik doe er maar niet aan mee. Zal weer veel te verslavend zijn
puh2.gif

Meestal als ik met zoiets begin, doe ik eerst actief mee en daarna verwatert het enorm. Zo verging het mijn blogs op Hyves en Livejournal ook, haha!

Helemaal niet haha! Het werd net spannend, en toen hield je op. boosrood.gif

Nou weet ik nog niet hoe je leven afloopt. cry.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

ja, maar 't voordeel van twitter is dat je in 140 karakters zegt waar je mee bezig bent. Zoals; "ik ga nu boodschappen doen bij de AH, lang leve de bonus!" of "het regent, die boodschappen stel ik nog even uit".

Slaat eigenlijk nergens op, maar toch is 't leuk en interessant. widegrin.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Denken jullie er wel aan dat boze figuren op deze manier van alles te weten kunnen komen over je leven? Waar je uitgaat, waar je kinderen naar school gaan, waar je werkt, dus waar je zeg maar fysiek uithangt. Ik zeg dit niet om de pret te bederven maar uit bezorgdheid. Er worden bijvoorbeeld meisjes verkracht mede dankzij Twitter en Hyves. Er zijn (toekomstige?) werkgevers die dit soort netwerken in de gaten houden. Dus pas op met dat soort dingen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid